صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / جشنواره فیلم فجرمجال همدلی اهالی فرهنگ و مردم هنر دوست است
جشنواره فیلم فجرمجال همدلی اهالی فرهنگ و مردم هنر دوست است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جشنواره فیلم فجرمجال همدلی اهالی فرهنگ و مردم هنر دوست است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ، این رویداد را مجال همدلی و ایام نشاط اهالی فرهنگ و مردمان هنر دوست این سرزمین عنوان کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در پیام سید عباس صالحی آمده است: اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سینمای ایران تصویر گر غم ها و شادی های جامعه بزرگ ایران است.
وی می افزاید: در سی و هفتمین دوره برگزاری این رویداد، ظرفیت بالای جوانان و زنان هنرمند که جملگی از ‘رویش های انقلاب' هستند، بیش از هر زمان در عرصه سینمای ایران نمایان است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام خاطرنشان کرد: برگزاری همزمان جشنواره در تهران و تمام مراکز استان ها، که اکنون به یک رویه ثابت در فرآیند جشنواره فیلم فجر تبدیل شده، گامی موثر در راستای تحقق شعار «ایران، فقط تهران نیست» محسوب می شود.
صالحی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران سختکوش سازمان سینمایی و مشارکت دوستداران فرهنگ و هنر شاهد توسعه کمی و کیفی سینما و تقویت زیرساخت های آن در تمامی مناطق کشور باشیم.
وی در پایان این پیام به همه دست اندرکاران جشنواره و اهالی سینما که با حضور خود در این رقابت دوستانه بر شور و نشاط آن افزوده اند، درود فرستاده و ابراز امیدواری کرده است: از رهگذر برگزاری موفق جشنواره سی و هفتم، چشم انداز روشنی برای سینمای ایران در سال آینده ترسیم شود.
به گزارش کسب و کار نیوز ،، سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه ۹ بهمن در پردیس تئاتر تهران آغاز به کار کرد.
در این دوره از جشنواره به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده‌، ۲۲ فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ)، ۳ اثر در بخش پویانمایی، ۱۰ فیلم در بخش نگاه نو، ۷ فیلم کوتاه و ۵ مستند رقابت می‌کنند.
نمایش عمومی فیلم‌ها در پردیس سینمایی ملت تهران و ۵۶ سالن سینما در مراکز استان‌ها تا ۲۲ بهمن ماه به استثنای روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه و هم‌زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت.
سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر، ۲۲ بهمن ماه در آیینی در برج میلاد تهران به کار خود پایان خواهد داد.
فراهنگ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.