صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / توضیح تارتار درباره حضور پسرش در پارس جنوبی
توضیح تارتار درباره حضور پسرش در پارس جنوبی

توضیح تارتار درباره حضور پسرش در پارس جنوبی

سرمربی پارس جنوبی جم درباره حضور فرزندش در تمرینات این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی تارتار

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین تارتار، فرزند مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم از حدود دو هفته قبل در تمرینات این تیم حضور دارد. او که سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می‌شود توانسته نظر مساعد کادر فنی پارس جنوبی را جلب کند و به عنوان یک بازیکن جوان در نماینده جم حاضر شود.

مهدی تارتار در گفت‌وگوی کوتاهی با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره حضور پسرش در تمرینات پارس جم عنوان کرد: حسین هم یک جوان مثل همه جوانان دیگر است. ما از بازیکنان زیادی در هفته‌های گذشته تست گرفتیم که یکی از آن‌ها حسین تارتار بود. او گناه نکرده که نام خانوادگی‌اش تارتار است.

سرمربی پارس جنوبی جم ادامه داد: حسین خدمت سربازی‌اش را در تیم نیروی زمینی پشت سر گذاشت و بازیکن آن تیم بود. بعد از آن دوست داشتم در تیم دیگری فوتبال بازی کند اما از هرکس این درخواست را داشتیم گفت که اگر فوتبالیست خوبی است چرا خودت در پارس جنوبی او را انتخاب نمی‌کنی؟ به همین خاطر از او تست گرفتیم و دیدیم که می‌تواند مفید باشد.

او درباره سبک بازی حسین تارتار گفت: حسین در تست‌هایی که انجام داد، توانست آمادگی‌اش را به ما نشان بدهد. او اگر لیاقت داشته باشد، می‌تواند از این‌جا پیشرفت کند. این فرصت را به او می‌دهم و اگر هم لیاقت نداشته باشد که باید دنبال شغل دیگری برود. ضمن این که او سهمیه زیر ۲۱ سال ما است و فهرست بزرگسالان باشگاه را پر نکرده است. از طرف دیگر در فهرست زیر ۲۱ ساله‌های‌مان نیز هنوز جای خالی زیادی داریم.

تارتار در پایان گفت: این همه پدر و پسر در فوتبال ایران و جهان حضور داشته‌اند و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. تاکید می‌کنم که معتقدم حسین تارتار می‌تواند فوتبالیست بزرگی شود و ما مثل همه جوانان این مملکت این فرصت را در اختیارش می‌گذاریم تا بتواند پیشرفت کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.