صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / افتتاح ۲۰ فضای آموزشی با ۲۵۶ کلاس درس در استان تهران

به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت

افتتاح ۲۰ فضای آموزشی با ۲۵۶ کلاس درس در استان تهران

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از افتتاح ۲۰ فضای آموزشی و پرورشی با ۲۵۶ کلاس درس در دهه فجر امسال و هم‌زمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی در تهران خبر داد.

دانش آموز-کلاس درس

به گزارش کسب و کار نیوز، علی شهری با گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت وجود جوانان انقلابی امروز در مسیر توسعه و اعتلا در حرکت است و این فعالیت شورانگیز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در جریان توسعه انقلاب اسلامی با دانش فنی و مهندسی بومی در حال احداث فضاهای آموزشی با استانداردهای بین‌المللی است و در همین راستا نیز موفق به کسب جایزه ساساکاوا در سال ۲۰۱۷ به واسطه ایمنی مدارس شده است.

شهری با اشاره به فعالیت‌های نوسازی مدارس در استان تهران، خاطرنشان کرد: استان تهران اکنون ۱۷ درصد جمعیت کل کشور و حدود ۱۵ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را در خود جای داده است و به لحاظ استراتژیک نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی به میزان احداث فضاهای آموزشی در مجموعه استان تهران اشاره و گفت: در چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران، ۲۰ فضای آموزشی و پرورشی با ۲۵۶ کلاس درس، با زیربنای ۳۴ هزار و ۷۲۷ مترمربع و اعتبار ۴۶ میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان که ۲۶ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۹ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان از محل اعتبارات خیری و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات کمیساریای عالی پناهندگان هزینه شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران تصریح کرد: در این راستا سهم شهرستان‌های استان تهران ۱۳ فضای آموزشی با ۱۸۴ کلاس درس و زیربنای ۲۶ هزار و ۶۷۶ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان است.

شهری ادامه داد: همچنین در شهر تهران، ۷ فضای آموزشی با ۷۲ کلاس درس و زیربنای ۸ هزار و ۵۱ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان احداث شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران در پایان گفت: لازم به توضیح است که در مهر ۱۳۹۷ نیز تعداد ۶۷ پروژه آموزشی با ۷۷۵ کلاس درس افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.