صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / گوآیدو، ونزوئلا را نیازمند کمک اروپا می‌داند
گوآیدو، ونزوئلا را نیازمند کمک اروپا می‌داند

گوآیدو، ونزوئلا را نیازمند کمک اروپا می‌داند

رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا امروز (سه شنبه) در مصاحبه‌ای با اسکای نیوز گفت که این کشور نه تنها به آمریکا بلکه به اروپا و در نهایت کمک جهانی نیاز دارد تا اصلاحات گسترده را اجرا کند.

گوآیدو

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خوآن گوآیدو، رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا گفت: این فقط در مورد کمک آمریکا نیست بلکه با کمک کشورهای اروپایی و نهایتاً کمک‌های بین‌المللی است که بازسازی کشور صورت می‌گیرد.

 

گوآیدو هفته گذشته طی اعتراضاتی در کاراکاس خود را رئیس جمهور موقت اعلام کرد. او توسط آمریکا مورد حمایت قرار گرفت در حالیکه چندین کشور اتحادیه اروپا اعلام کرده‌اند که اگر دولت ونزوئلا یک رأی‌گیری جدید برای ریاست جمهوری را تا پایان هفته اعلام نکند، از این جریان حمایت می‌کنند.
 

گوآیدو، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا را که همچنان حمایت طبقه کارگر و ارتش را دارد “غاصب” خوانده است. او همچنین بیان کرده که تهدیدهای مرگ دریافت کرده است.

 

رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا همچنین گفت که خواستار این است که ونزوئلا روابط سالم با دنیا داشته باشد و صنعت خود به خصوص بخش انرژی را توسعه دهد. کشور ونزوئلا صاحب بزرگترین ذخایر نفتی دنیا است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.