صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / لایق: حق بنی‌تمیم است با هر کس دوست دارد کار کند/ قراردادی با ملک‌محمدی نبسته‌ایم
لایق:  حق بنی‌تمیم است  با هر کس دوست دارد کار کند/ قراردادی با ملک‌محمدی نبسته‌ایم

لایق: حق بنی‌تمیم است با هر کس دوست دارد کار کند/ قراردادی با ملک‌محمدی نبسته‌ایم

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه اختلافی با سرپرست فدراسیون کشتی ندارد گفت: هیچ صحبتی درباره رفتنم از فدراسیون کشتی مطرح نشده اما سرپرست فدراسیون این حق را دارد با هر شخصی که دوست دارد کار کند. او همچنین تاکید کرد هیچ قراردادی با ملک محمدی به عنوان رییس کمیته پزشکی بسته نشده است.

غلامرضا محمدی رضا لایق

رضا لایق در گفتگو با ایسنا، درباره برخی شایعات مبنی بر اینکه میان او و حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی اختلافاتی بوجود آمده و وی قصد دارد فقط تا پایان سال به فعالیت خود تحت عنوان دبیر فدراسیون ادامه کار بدهد، اظهار کرد: به هر حال بنده به عنوان دبیر فدراسیون بر اساس وظایف و مسئولیت‌هایی که بر عهده‌ام گذاشته شده به کار ادامه می‌دهم و کارهای اداری و اجرایی فدراسیون را بر اساس وظایفم انجام می‌دهم.

دبیر فدراسیون کشتی افزود: واقعاً مشکلی با بنی تمیم ندارم. او در حوزه مسئولیتی که دارد کار می‌کند و من به وظایفی که بر عهده ام است عمل می‌کنم. در ارتباط با اینکه من باشم یا نباشم سرپرست فدراسیون باید تصمیم بگیرد چرا که این امر از اختیارات اوست و حق بنی تمیم است که تشخیص دهد با چه کسانی کار کند یا به همکاری ادامه ندهد. فعلاً که هستم و کارهایم را انجام می‌دهم. هیچ صحبتی درباره ماندن یا رفتنم به میان نیامده و سرپرست فدراسیون نیز چیزی را در اینباره به من اعلام نکرده است، ضمن اینکه بر اساس مسئولیتی که از سوی اعضای مجمع به من محول شده به محض اعلام نظر وزارت ورزش برای انجام ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی به عنوان دبیر مجمع مقدمات برگزاری انتخابات را مهیا می‌کنم.

وی در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره کنار گذاشتن عقیلی سرپرست کمیته پزشکی فدراسیون کشتی و اینکه عنوان شده ملک محمدی رئیس اسبق این کمیته علی رغم دو شغله بودن و دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: آقای عقیلی تا پس از رقابت‌های جهانی مجارستان با فدراسیون کشتی قرارداد داشت. بعد از آن نیز نه با او قرارداد را تمدید کرده ایم و نه با هیچ شخصی دیگری برای قبول مسئولیت این کمیته قرارداد امضا کرده‌ایم. هیچ حکمی برای ملک محمدی یا هر فرد دیگری برای ریاست کمیته پزشکی زده نشده و فقط با ۲ پزشکیار که باید در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند قرارداد امضا شده است.

لایق درباره چرایی حضور ملک محمدی در کنار کشتی‌گیران در رقابت‌های مختلف گفت: به جهت اینکه او پیش از این با فدراسیون کشتی همکاری داشته و در حال حاضر نیز در سمت دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی فعالیت می‌کند، در صورت نیاز کارهای مورد نیاز فدراسیون کشتی را پیگری می‌کند اما هیچ حکمی برای او زده نشده است و در کمیته پزشکی هیچ مسئولیتی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی درباره ریاست این کمیته تصمیم‌گیری خواهد شد، گفت: هنوز تصمیمی دراین باره گرفته نشده و سرپرست فدراسیون باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.