صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / داروغه‌زاده: سینمای ایران مظهر شعار استقلال است
داروغه‌زاده: سینمای ایران مظهر شعار استقلال است

همراه با افتتاحیه فیلم فجر :

داروغه‌زاده: سینمای ایران مظهر شعار استقلال است

دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، گفت: ادعای بزرگی نیست اگر بگویم سینمای نوین ایران خود بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و مظهر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه است.

به گزارش کسب و کار نیوز، ابراهیم داروغه زاده در آیین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که سه شنبه شب در پردیس تئاتر تهران آغاز شد، اظهار داشت: آیین افتتاحیه جشنواره را در جنوب تهران آغاز می کنیم تا سهم کوچکی از آن همه تلاش شان برای پیروزی انقلاب اسلامی را قدرشناسی کنیم.
وی افزود: در این مناطق تهران کوچه به کوچه که نه حتی خانه به خانه نام شهیدان بزرگوار نام گذاری شده است و ما آمده ایم تا بگوییم به ایثارها و فداکاری های شما در جای جای میهن عزیزمان ایران است که سینمای ایران جان گرفت، رشد کرد، بالغ شد و امروز افتخار آفرین برای این مرز و بوم شده است.
دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، با اشاره به اینکه سینمای ایران اکنون و در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی از دور دست های ایران تا سراسر جهان پیام آور نجابت، انسانیت، صداقت، درستکاری و همه ی فضایل است، ادامه داد: ادعای بزرگی نیست اگر بگویم سینمای نوین ایران خود بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و مظهر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به معنای واقعی آن است.
داروغه زاده گفت: آوازه افتخارات سینمای ما در همه جهان طنین انداز است و این سینما به سهم خود همه ی تلاش خود را کرده است که ندای آزادی و آزادگی باشد.
وی گفت: به پیروی از وصیت امام راحلمان که دردمند و آرمان خواه است و به فرموده رهبر عزیزمان کلید توسعه کشور است.
این مدیر فرهنگی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همه شما مردم عزیز، هنرمندان و سینماگران تبریک می گویم و امیدوارم روزهایی سرشار از طراوت و جوشش که در آثار امسال جشنواره نمایان است، در این ایام داشته باشیم.
داروغه زاده خاطرنشان کرد: قدردان محبت همه همکارانم در ستاد برگزاری و همه در سازمان سینمایی و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم که این جشنواره حاصل کمک و حمایت همه این عزیزان است.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سالگرد چهلمین سال انقلاب اسلامی از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار می شود.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: هرگونه هزینه در سینما، سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان نظارت ستادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.