صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی
امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

امشب آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ضمن بیان اینکه ثبت نام در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی تا ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه ۹ بهمن ماه) ادامه دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 93

سید عزیز آشنا، ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ امشب سه شنبه ۹ بهمن ماه برای ثبت نام در آزمون مهلت دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ادامه داد: تعداد افراد پذیرفته و استخدام شده از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در ششمین آزمون استخدامی بیش از ۴۶۰۰ نفر می‌باشد و متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه www.hrtc.ir مراجعه کنند.

آشنا با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام تمدید نمی‌شود، تصریح کرد: به متقاضیان ثبت نام پیشنهاد می‌شود تا در مهلت باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به تغییرات ایجاد شده در سامانه و دفترچه اشاره و عنوان کرد: برخی مشاغل به تعدادی از شهرها اضافه شده اند و اصلاحیه آن در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در دسترس است. لذا متقاضیان باید پیش از ثبت نام به سایت مراجعه نموده و دفترچه را کامل مطالعه کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.