صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / اختلال کددستوری «بسته حمایتی» بررسی و برطرف می‌شود

اختلال کددستوری «بسته حمایتی» بررسی و برطرف می‌شود

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به اینکه کدهای دستوری اعلام شده برای پیگیری بسته حمایتی بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دارندگان خط‌های اعتباری رایتل و ایرانسل عمل نمی‌کند گفت: این عیب قابل بررسی و اصلاح است و آن را رفع می‌کنیم.

رحیم اردلان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: همانطور که قبلاً اعلام شده بود علاوه بر خط تلفنی ۱۴۲۰ دو کد دستوری #۹*۱۴۲* و #۸*۱۴۲* برای پاسخگویی به سوالات بیمه شدگان جهت دریافت بسته حمایتی درنظر گرفته و اعلام شده‌اند.

وی درباره اعتراض برخی بیمه شدگان که دارای سیمکارت‌هایی غیر از همراه اول هستند گفت: این سامانه‌ها را ایجاد کردیم تا بیمه شدگان بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. اگر سامانه ایراد داشته باشد بررسی می‌کنیم و حتماً پیگیری‌های لازم را برای رفع این اختلال انجام می‌دهیم.

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه حجم تماس‌های تلفنی به ۱۴۲۰ هم بالا و بیش از ۱۳۰ هزار مورد در چند روز گذشته بوده است عنوان کرد: چنانچه در خانواده‌ای چند نفر شاغل باشند تنها یک سبد کالا به آنها تعلق می‌گیرد که به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؛ به عبارت دیگر هر خانوار ایرانی تنها مشمول دریافت یک سبد حمایتی دولت می‌شود.

اردلان همچنین درباره علت تاخیر در پاسخ دهی به کد دستوری #۸*۱۴۲* اظهار کرد: در واقع افراد با ارسال کدملی به این سامانه ثبت نام انجام می‌دهند و وزارت رفاه که رفع همپوشانی‌ها را در خانوار نیز انجام داده، موارد را بررسی می‌کند. در واقع بلافاصله جواب نمی‌دهیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا بسته حمایتی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در نوبت‌های دیگر نیز واریز خواهد شد؟ عنوان کرد: در صورت تأمین اعتبار از سوی دولت اینکار انجام خواهد شد. ما از خودمان هزینه‌ای پرداخت نکردیم و دولت باید به ما دستور بدهد و تامین اعتبار کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.