صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / رضایی: امیدوارم باری از دوش کشتی بردارم/ بنی‌تمیم و لایق اختلافی ندارند
رضایی: امیدوارم باری از دوش کشتی بردارم/ بنی‌تمیم و لایق اختلافی ندارند

رضایی: امیدوارم باری از دوش کشتی بردارم/ بنی‌تمیم و لایق اختلافی ندارند

نایب رئیس جدید فدراسیون کشتی با بیان اینکه تنها با هدف کمک به کشتی این مسئولیت را قبول کرده است، گفت: بدون شک قبول این سمت تداخلی با سرمربیگری تیم ملی امید ایجاد نخواهد کرد.

علیرضا رضایی

علیرضا رضایی در گفتگو با ایسنا، درباره انتخابش به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی اظهار کرد: خوشبختانه تمامی کارها به صورت منظم و طبق روال همیشگی در فدراسیون کشتی در حال انجام است و فدراسیون در کمال آرامش به کار خود ادامه می‌دهد. من هم همیشه برای کمک به کشتی هر کاری که از دستم بربیاید انجام می‌دهم و به دنبال چیزی جز کمک به کشتی نیستم. امیدوارم بتوانم باری از دوش کشتی بردارم و در انجام امور به فدراسیون کمک کنم.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کشتی افزود: خوشبختانه دوستان چه در بحث کارهای اداری و چه در مباحث فنی زحمات زیادی کشیده‌اند و امور بخوبی در حال انجام است و هیچ کاری نیز روی زمین نمانده است، ضمن آنکه برنامه‌ها و مسابقات کشتی نیز طبق تقویم در حال برگزاری است. من هم هر کجا که نیاز باشد قطعاً کوتاهی نمی‌کنم و به وظایف و مسئولیت‌هایی که دارم عمل خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید درباره امکان تداخل سمت جدید با سرمربیگری تیم ملی امید، خاطرنشان کرد: نه، مشکلی در این باره بوجود نخواهد آمد چرا که بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا که فروردین ماه برگزار می‌شود، ۸ تا ۹ ماه فرصت داریم تا تیم را مهیای حضور در رقابت‌های جهانی کنیم و این فرصت بسیار خوبی است تا کارها را در کمال آرامش جلو ببریم. من هم سعی می‌کنم در این مدت هم کمک حال فدراسیون باشم و هم به وظایفم در امور فنی عمل کنم.

رضایی درباره ترکیب تیم ملی امید در جام جهانی روسیه نیز گفت: پس از رقابت‌های جام تختی ترکیب تیم ملی در این رقابت‌ها مشخص خواهد شد. قصدمان این است از دو تیم مجزا در جام جهانی روسیه و رقابت‌های قهرمانی آسیا که فروردین ماه برگزار می‌شود استفاده کنیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی درباره برخی شایعه‌ها مبنی بر اختلاف نظر حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی و رضا لایق دبیر این فدراسیون گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم هیچ اختلافی میان لایق و دیگر مسئولان فدراسیون وجود ندارد و دبیر فدراسیون به مسئولیت‌های خود عمل می‌کند تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را مهیا کند.

رضایی در پایان گفت: امیدوارم در مسئولیت جدید بتوانم تا هر زمانی که نیاز است چه یک ماه یا چند سال مثمرثمر باشم و بتوانم باری از دوش کشتی بردارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.