صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / دیدار رئیس اورژانس کشور با شهردار تهران
دیدار رئیس اورژانس کشور با شهردار تهران

دیدار رئیس اورژانس کشور با شهردار تهران

جلسه‌ای در راستای تعاملات سازنده و بهینه سازی نحوه خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان تهرانی با حضور رئیس اورژانس کشور و شهردار تهران برگزار شد.

دیدار شهردار تهران و رئیس اورژانس کشور

به گزارش کسب و کار نیوز نشست مشترک پیرحسین کولیوند – رئیس اورژانس کشور، پیمان صابریان – رئیس مرکز اورژانس تهران با پیروز حناچی – شهردار تهران – در راستای تعاملات سازنده و بهینه‌سازی نحوه خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان تهرانی برگزار شد.

بر اساس نتایج نشست از این پس قرار است بعد از افتتاح هر پایگاه آتش‌نشانی و سوله بحران، ساختمانی هم به عنوان پایگاه اورژانس احداث شود. در حال حاضر نیز سوله‌های بحران به فضایی را برای اسکان اورژانس در نظر بگیرند. همچنین بر اساس توافق صورت گرفته قرار است که کل خدمات رفاهی پرسنل شهرداری به نیروهای اورژانس نیز تعلق گیرد و خدمات شهری تهران نیز برای موتورلانس‌های اورژانس محلی را برای اسکان فراهم کند تا بتوانند خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان ارائه کنند.

همچنین تخصیص محلی برای تعمیرات و محل وسایل نقلیه اورژانس تهران در غرب استان و تخصیص زمین‌های مقابل اورژانس تهران برای توسعه این اورژانس از دیگر توافق‌های حاصل شده در این جلسه بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.