صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / دست‌نشان: ایده‌آل، قهرمانی تیم ملی فوتبال در آسیا است
دست‌نشان: ایده‌آل، قهرمانی تیم ملی فوتبال در آسیا است

دست‌نشان: ایده‌آل، قهرمانی تیم ملی فوتبال در آسیا است

سرمربی مس کرمان می‌گوید باز کردن باب جوانگرایی‌ها و پخش شدن داورها در سطح ایران، یک مقدار کیفیت کار را پایین آورده است.

نادر دست نشان

نادر دست‌نشان، سرمربی مس کرمان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد عملکرد سه هفته اخیر تیمش در نیم فصل دوم لیگ دسته یک و کسب دو مساوی و یک باخت اظهار کرد: در بازی اول‌مان برابر شهرداری ماهشهر تیم برتر بودیم. با این که می‌دانستیم شهرداری ماهشهر دفاعی بازی می‌کند. هوا در این بازی خیلی طوفانی بود و در بازی تأثیرگذار بود و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در بازی برابر گل‌گهر سیرجان، به غیر از گلی که گل‌گهر در دقیقه ۳ به ثمر رساند، ما حدود هفت موقعیت تک به تک را از دست دادیم و روز بد فوتبال برای ما رقم خورد. در بازی برابر آلومینیوم اراک دوباره همین اتفاق افتاد. در این بازی بازهم تیم حریف چند موقعیت خوب داشت که با واکنش دروازه‌بان تیم ما همراه بود. در این بازی هم بالای پنج موقعیت داشتیم که یکی از آن‌ها پنالتی بود که در دقایق آخر بازی از دست دادیم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم بچه‌ها از استرس این که تیم باید به لیگ برتر صعود کند، دچار فشار شدند. ان‌شاءالله بتوانیم این طلسم را بشکنیم و در بازی‌ها فقط به بازی فکر کنیم. فشار از سوی هواداران زیاد است و انتظار دارند که تیم به لیگ برتر صعود کند. ان‌شاءالله با حمایت مجموعه بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

دست‌نشان با توجه به این که در نیم‌فصل اول به عملکرد داوری انتقاد زیادی داشتم، درباره عملکرد داوری در نیم‌فصل دوم لیگ یک گفت: شما یک نفر را به من نشان دهید که از داوری راضی بوده باشد. فوتبال همین است و نارضایتی در این زمینه وجود دارد. کمیته داوران دارد زحمتش را می‌کشد اما باز کردن باب جوان‌گرایی‌ها و پخش شدن داورها در سطح ایران، یک مقدار کیفیت کار را پایین آورده است. اما در مجموع در بازی‌های اخیر داوری مشکل خاصی نداشته و بیش‌تر تقصیر خودمان بوده که نتوانستیم نتیجه مورد نظر را به‌دست آوریم. بعد از هفته‌ها در بازی برابر آلومینیوم یک پنالتی به نفع ما گرفته شد اما وقتی که ما پنالتی را نمی‌توانیم گل کنیم، دیگر تقصیر داوری نیست.

سرمربی مس کرمان درباره فهرست ورودی و خروجی تیمش و درباره مطالبی که سجاد حیدری، مهاجم گلزن تیم مس کرمان در صفحه شخصی‌اش علیه او انتشار داده بود اظهار کرد: سجاد حیدری هیچ وقت درست فکر نکرده و تصمیم نگرفته است. اصلاً آن فهرست را سایتی منتشر کرده که در اول فصل به دنبال ایجاد مشکل برای مس کرمان بوده است. در واقع هیچ فهرستی داده نشده است. سجاد حیدری هم از بازی برابر مس کرمان در رقابت‌های جام حذفی مصدوم بوده است و تا نیم‌فصل اول در اختیار ما نبود. پس از کش و قوس‌های فراوان در بازی برابر گل‌گهر به بازی گرفته شد و دو موقعیت ۱۰۰ درصد گل را از دست داد. بعد از بازی هم دچار مصدومیت شد.

او در ادامه اظهار کرد: حیدری بی‌جهت خود را وارد یک بازی بیهوده کرد و به جای این که از باشگاه سوال کند، این کار را انجام داده است. مگر قرار است که ما با یک سایت زندگی کنیم؟ سجاد حیدری بازیکن باشگاه است و ان‌شاءالله مصدومیتش رفع شود تا بهتر تصمیم بگیرد.

دست‌نشان درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: تیم ملی از زمان آقای کی‌روش تحولات خوبی ایجاد کرده و به لطف بازیکنان خوبی که داریم، توانستیم عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم. شاید بازی‌هایی که انجام دادیم، خیلی سنگین نبوده، اما کیفیت کار ما بسیار خوب بوده است. ما در همین بازی‌ها هم در گذشته به مشکل می‌خوردیم. انتظار ما این است که در کارهای حمله‌ای قوی‌تر ظاهر شویم. در بازی برابر چین تیم ملی ضد حمله‌های بسیار خوبی انجام داد و تیم چین از کار افتاد. امیدوارم در بازی برابر ژاپن هم، همین عملکرد خوب را داشته باشیم. مطمئنم با جوانان با انگیزه‌ای که داریم از نوک حمله که سردار آزمون است تا دروازه‌بان علیرضا بیرانوند همه زیر نظر یک مربی خوب، می‌توانند برای ایران افتخار آفرینی کنند. نیمه‌نهایی مرحله خوبی است اما ایده‌آل ما قهرمانی در آسیا است که بازیکنان ما می‌توانند به این هدف دست پیدا کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.