صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / حشد شعبی در انتظار دستور فرماندهی برای رفتن به سوریه
حشد شعبی در انتظار دستور فرماندهی برای رفتن به سوریه

حشد شعبی در انتظار دستور فرماندهی برای رفتن به سوریه

فرمانده محور غرب الأنبار در حشد شعبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، نیروهای حشد شعبی برای ورود به سوریه با هدف آزادسازی مناطق مرزی عراق از کنترل داعش کاملاً آماده هستند.

حشد شعبی

به گزارش کسب و کار نیوز، “قاسم مصلح”، فرمانده محور غرب الأنبار در حشد شعبی عراق تأکید کرد، نیروهای مستقر حشد شعبی در مرز با سوریه برای حمله به مناطق تحت کنترل داعش در داخل این کشور در نزدیکی مرزها با عراق و آزادسازی این مناطق از تصرف این گروه تروریستی جهت ممانعت از وقوع هرگونه نقض امنیتی کاملاً آماده هستند.

به نقل از سومریه نیوز، وی افزود، نیروهای حشد شعبی در انتظار دستورات فرماندهان ارشد خود برای حمله به مناطق تحت کنترل داعش در خاک سوریه هستند تا پس از محاصره تمامی مناطق بیابانی در امتداد خاک عراق به سمت نوار مرزی با سوریه، حملات خود را آغاز کنند.

مصلح گفت، هدف از حمله به این مناطق تأمین امنیت مرز عراق با سوریه و نابودی همه گروه‌های تروریستی است که امنیت و ثبات بخش غربی الأنبار و دیگر استان‌های عراق را تهدید می‌کنند.

وی تصریح کرد، دولت عراق با طرف سوری درباره روند تأمین امنیت مرزها و نابودی گروه تروریستی داعش هماهنگی بسیار بالایی دارد.

از سوی دیگر، “عید عماش“، عضو کمیته امنیتی شورای استان الأنبار از اعدام دو غیرنظامی در این استان به دست نیروهای داعش خبر داد.

وی به شبکه خبری روسیا الیوم گفت، سه کشاورز در این استان در حال رفتن بر سر مزارع خود بودند که با حمله نیروهای این گروه تروریستی مواجه شدند و داعش دو تن از آنها را اعدام و سومی را ربوده است و سرنوشت وی هنوز معلوم نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.