صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / صندوق حمایت از پژوهشگران ۶ کارگروه جدید علمی راه اندازی کرد
صندوق حمایت از پژوهشگران ۶ کارگروه جدید علمی راه اندازی کرد

صندوق حمایت از پژوهشگران ۶ کارگروه جدید علمی راه اندازی کرد

صندوق حمایت از پژوهشگران وفناوران معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، 6کارگروه جدید علمی در راستای تسهیل ارایه خدمات به پژوهشگران راه اندازی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگران و محققان از سراسر کشور می توانند طرح های پژوهشی خود را به این کارگروه ها ارسال کنند تاپس از ارزیابی و داوری ، از حمایت های درنظرگرفته شده استفاده کنند.
در حال حاضر۳ کارگروه اقتصاد دریا، آینده خزر و مطالعات و تحقیقات، کارگروه کارگروه فیزیک و ریاضی وکارگروه ظرفیت سازی و فرصت سازی و فرهنگسازی در ارتقای جایگاه پژوهش بانوان راه اندازی شده تا پژوهشگران طرح ها و ایده های خود را در هریک از این حوزه ها به صندوق ارسال کنند.
همچنین ۳ کارگروه حمل و نقل، اقتصاد و محیط زیست، کارگروه تاب آوری و ریسک وکارگروه اثربخشی پژوهش در حوزه علم، اقتصاد و جامعه نیز به جمع کارگروه های صندوق پیوستند تا تعداد این کارگروه ها به ۲۱ برسد.
هر یک از این کارگروه ها بر اساس ضرورت و رفع نیاز پژوهشی پژوهشگران ایجاد شده اند تا حمایتی همه جانبه از حوزه های مختلف علم و فناوری را در کشور داشته باشند.
علممی ** ۹۳۴۰**۱۴۴۰

همچنین مطالعه کنید:

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، به گزارش کسب و کار نیوز، در حراج سر ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.