صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / سناتور هریس: آمریکا هیچگاه تا این حد ضعیف نبوده است
سناتور هریس: آمریکا هیچگاه تا این حد ضعیف نبوده است

سناتور هریس: آمریکا هیچگاه تا این حد ضعیف نبوده است

یکی از سناتورهای دموکرات کالیفرنیا که نامزدی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را رسماً اعلام کرد، با انتقاد از رهبری دونالد ترامپ به "رهبری با همبستگی" و "بیان حقیقت" متعهد شد.

هریس

به گزارش کسب و کار نیوز، سناتور کامالا هریس ۵۴ ساله یکشنبه در میان حامیانش با اعلام نامزدی خودش برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا گفت: من کامل نیستم اما همواره با انصاف و شفافیت اخلاقی سخن خواهم گفت و با تمامی مردم با شرافت و احترام برخورد خواهم کرد. من رهبری با همبستگی را در پیش می‌گیرم و جز حقیقت بر زبان نمی‌آورم.

سخنرانی خانم هریس مملو از جملاتی با مضمون “بیان حقیقت” بود. او در انتقادی آشکار علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که او آمریکا را ضعیف کرده است.

این سناتور دموکرات تاکید کرد: در این دولت، موضع آمریکا در جهان هرگز تا این حد ضعیف نبوده است. زمانی که ارزش‌های دموکراتیک در سراسر جهان هدف حمله قرار دارد، استبداد و خودکامگی به نهایت رسیده است، زمانی که اشاعه هسته‌ای رو به افزایش است، زمانی که قدرت‌های خارجی همچون بدافزاری به کاخ سفید رخنه کردند، باید حقیقت را گفت. باید آشکارا حقیقت را درباره خطرات بر زبان آورد. بزرگترین حقیقت هم این است که نیروهای قدرتمندی برای ایجاد تنفر و اختلاف میان ما تلاش می‌کنند.

این کاندیدای انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا همچنین از ایده ترامپ برای ساخت دیوار مرزی انتقاد کرده و آن را “پروژه غرور قرون‌وسطایی” توصیف کرد. او گفت: زمانی که کودکان را به قفس می‌اندازید و صدای گریه آنها که مادران و پدرانشان را می‌خواهند، بلند می‌شود چطور جرأت می‌کنید بحث امنیت مرزی را پیش بکشید، این نقض حقوق بشر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.