صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / در نظر گرفتن موضوع هسته‌ای به عنوان یک موضوع پژوهشی
در نظر گرفتن موضوع هسته‌ای به عنوان یک موضوع پژوهشی

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین در دیدار با علی‌اکبر صالحی مطرح شد

در نظر گرفتن موضوع هسته‌ای به عنوان یک موضوع پژوهشی

رئیس جهاددانشگاهی قزوین با اشاره به اینکه سند آمایش علم و فناوری استان توسط تیم جهاد دانشگاهی تدوین شده است،گفت: به کمک همین سند موضوعات مختلف پژوهشی را رصد کردیم و با توجه به اینکه مراکزی همچون چشمه نور در قزوین واقع شده، موضوع هسته‌ای را به عنوان یک موضوع پژوهشی به منظور فعالیت انتخاب کردیم.

جهاد دانشگاهی قزوین

به گزارش کسب و کار نیوز، فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین با دکترعلی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در محل این سازمان دیدار کرد.

پیله‌چی در این نشست با تأکید بر حوزه پژوهشی جهاد دانشگاهی به‌عنوان مهم‌ترین بخش این مجموعه بیان کرد: در جهاد دانشگاهی پژوهش‌ها باید کاربردی بوده و پیوست عملی و اقتصادی داشته باشد، مانند رویان و دیگر اتفاقاتی که در مراکز جهاد دانشگاهی سراسر کشور رخ داده است.

وی افزود: ما نیز در قزوین در حوزه پژوهشی فعالیت‌های ویژه‌ای داشتیم که مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری یکی از این موارد است، همچنین در بخش درمانی، مرکز درمان ناباروری با توصیه دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شده که بیش از ۶۰۰ فرزند در این مرکز متولدشده‌اند.

پیله‌چی با اشاره به دیگر حوزه‌های درمانی عنوان کرد: با کمک دانشگاه علوم پزشکی به حوزه سرطان ورود کردیم و در آینده‌ای نزدیک مرکز غربالگری را با همکاری بیمارستان ولایت راه‌اندازی خواهیم کرد.

در ادامه عضو شورای پژوهشی جهاد دانشگاهی مطالبی را در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ارائه کرد.

دکترعلی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه این دیدار با اشاره به جنگ‌های صورت گرفته در گذشته بین اعراب و اسرائیل و شکست‌های اعراب گفت: با مطالعه‌ای که بر روی این جنگ‌ها داشتم به این تحلیل رسیدم که عامل اصلی پیروزی ایمان به خدا بوده است زیرا در عکس‌های منتشرشده از سربازهای اسرائیلی مناجات با تورات دیده می‌شود ولی در سنگرهای اعراب که مسلمان هم بودند مشروبات الکلی و کتاب‌ها و مجلات مبتذل دیده می‌شد.

وی با اشاره به انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: این انقلاب با ایمان به خدا به پیروزی رسید و با این انقلاب توقع داریم که کشور به مدارج بالا برسد، زیرا که انقلاب بستر آن را آماده کرده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی به جوانان اشاره کرد و افزود: عنصر ایثار و آرمان‌طلبی به همراه عناصر مادی را وقتی در جوانان به هم نزدیک کنیم، مسیر پیشرفت خیلی سریع طی خواهد شد و به دلیل عدم وجود مدیریت صحیح، پیشرفت سریع نیز اتفاق نیفتاده است.

صالحی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اظهار کرد: کار شما در جهاد دانشگاهی بسیار سخت است زیرا باید در کار پژوهشی شما ثروت و کسب آن دیده شود.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، پس‌ازاین نشست پیله‌چی به همراه معاونان خود از برخی بخش‌های سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.