صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / خلیل‌زاده: این ترکیب هیات مدیره استقلال کارگشا خواهد بود
خلیل‌زاده: این ترکیب هیات مدیره استقلال کارگشا خواهد بود

خلیل‌زاده: این ترکیب هیات مدیره استقلال کارگشا خواهد بود

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به عنوان یک فعال اقتصادی معتقدم که در حوزه اقتصاد، علاقمندان به باشگاه استقلال زیاد هستند.

اسماعیل خلیل‌زاده

به گزارش کسب و کار نیوز، اسماعیل خلیل‌زاده در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره انتصابش به عنوان عضو جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه مردمی است، من شخصاً به این باشگاه علاقمند بودم تا بتوانم در خدمت این باشگاه باشم. من زمان مدیریت آقای افشارزاده هم در خدمت باشگاه استقلال بودم. به عنوان یک فعال اقتصادی خدمت‌تان عرض می‌کنم که در حوزه اقتصاد، علاقمندان به باشگاه استقلال زیاد هستند. من به عنوان کسی که بتواند به مدیرعامل کمک کند به عضویت هیأت مدیره در آمدم و امیدوارم در کنار سایر اعضا بتوانیم به هواداران عزیز خدمت کنیم. به عنوان یکی از خادمان این ملت، از وزیر ورزش بابت اعتمادشان ممنونم. از آقای فتحی که از دوستان من هستند هم ممنونم. ایشان برای این باشگاه زحمت می‌کشد و امیدوارم بتوانیم مشکلات استقلال را حل کنیم.

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان اضافه کرد: فکر می‌کنم تیم ما در هیأت مدیره خیلی خوب است. الان هیأت مدیره استقلال در همه شاخه‌ها قدرت دارد و آقای فتحی هم که توانمند هستند و مطمئناً این ترکیب می‌تواند کارگشا باشد. ما تلاش خواهیم کرد تا آنچه که هواداران را خوشحال می‌کند، انجام دهیم. این را هم بگویم که به غیر از من، همه اعضای هیأت مدیره افرادی کاردان و کاربلد هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.