صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / برگزاری مجمع سالانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
برگزاری مجمع سالانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

برگزاری مجمع سالانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

مجمع سالانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

مجمع فدراسیون اتومبیلرانی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجمع سالانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی (بررسی عملکرد مالی سال ۹۶) به ریاست معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان کشور، نماینده کمیته ملی المپیک و محمود صیدانلو رئیس، حبیب الله مرادی نایب رئیس، فیروزه سید مهدی، سرپرست نایب رئیسی بانوان و شهزاد کیانی دبیر فدراسیون و با حضور رؤسای هیأت‌های استانی و رؤسای کمیته‌ها روز یکشنبه ۷ بهمن ماه در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار شد و با تصویب مصوبات و تأیید عملکرد فدراسیون به پایان رسید.

در این نشست محمود صیدانلو در گزارشی کلی روند حرکتی فدراسیون را با وجود همه مشکلات و کمبودها مثبت و رو به جلو خواند و با ستودن تلاش رؤسای هیأت‌ها گفت: با توجه و علاقمندی وزیر محترم ورزش و اینکه در پروژه‌های آینده این ورزش هم سهمی خواهد داشت، تلاش داریم تا کمبودهای قبلی را جبران کنیم و خوشبختانه یک سری زمین‌ها با کمک استانداری‌ها به تملک هیأت‌های استانی در آمد و قرار است پیست‌های جدیدی در کشور احداث شود.

وی افزود: با توجه شرایط اقتصادی سخت و مشکلات ارزی نیز از سفرهای برون مرزی غافل نبودیم و تیم ملی موتور کراس در دو راند از مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و بزودی از محل امتیازت و جایزه تعلق گرفته به خاطر فعالیت‌های خوب فدراسیون، کلاس‌های مربیگری و آموزشی با هزینه فدراسیون جهانی در ایران اواخر بهمن ماه تشکیل خواهد شد. صیدانلو در خاتمه در مورد واردات و تجهیزات رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی هم اشاره‌ای داشت و اعلام کرد علی رغم آنکه لاستیک و تجهیزات موتور و اتومبیلرانی جزو ۱۴۰۰ قلم کالای ممنوعه اولیه معرفی شد در این زمینه با حضور مسئولان وزارت ورزش و کمک دکتر داورزنی جلسات خوبی با مسئولان وزارت صنعت و معدن داشتیم و این اقلام قرار است جزو گروه دوم نیازها قرار بگیرد.

در ادامه مجمع، حسابرس، بازرس و خزانه دار هر کدام گزارش‌های سالانه خود را ارائه دادند و در نهایت با طرح سوالاتی از سوی رئیس مجمع و توضیحات رئیس فدراسیون، تمامی مصوبات مطرح شده با تأیید حاضرین تصویب شد.

احمدی: فعالیت خوبی را از فدراسیون شاهدیم

همچنین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس مجمع با اشاره به اینکه شاهد فعالیت خوبی در سال‌های اخیر از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم گفت: با آمدن صیدانلو که از مدیران با تجربه وزارت ورزش و جوانان هستند، کارها نظم خوبی گرفته است. وی با تاکید بر حمایت وزارت ورزش از فدراسیون گفت: خوشبختانه تعاملات خوبی از سوی فدراسیون با بخش خصوصی بر قرار شده و حضور این بخش و فعال شدن باشگاه‌ها می‌تواند شرایط را برای آینده‌ای بهتر هموارتر سازد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.