صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ائمه جماعات دانشگاه‌ها نباید از وجود ناهنجاری‌ها در میان دانشجویان بی‌خبر باشند
ائمه جماعات دانشگاه‌ها نباید از وجود ناهنجاری‌ها در میان دانشجویان بی‌خبر باشند

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

ائمه جماعات دانشگاه‌ها نباید از وجود ناهنجاری‌ها در میان دانشجویان بی‌خبر باشند

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در دانشگاه‌ها افزود: نباید ائمه جماعات دانشگاه‌ها از وجود فقر مزمن، اعتیاد و دیگر ناهنجاری‌ها در میان دانشجویان بی‌خبر باشند و امام جماعتی که از اینگونه مسائل بی‌خبر است نمی‌تواند خود را انقلابی بنامد.

صالحی معاون سیاسی نهاد رهبری

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام محمد مهدی صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست ائمه جماعات دانشگاه‌های علوم پزشکی، اعتقاد و باورهای قلبی جوانان را سرمایه مهم ائمه جماعات در دانشگاه‌ها برشمرد و گفت: اعتقاد و باور دانشجویان به توحید و معاد از سرمایه‌های ما در دانشگاه است. امروز می‌بینیم که در جشنواره‌های قرآنی ۳۰۰ هزار نفر شرکت می‌کنند و دانشجویان بسیاری در عتبات دانشجویی ثبت‌نام می‌کنند و این نشان از باور عمیق دینی دانشجویان دارد.

صالحی تاکید کرد: امروزه رفتار و منش روحانی بیشتر از علم او مورد توجه است و لازم است ائمه جماعات بیش از پیش نسبت به رفتار خود دقت‌نظر داشته باشند.

وی افزود: بزرگ‌ترین امتیازی که در دانشگاه‌ها در اختیار ائمه جماعات است مخاطبین آنها است. دیگر دستگاه‌های فرهنگی از این حجم مخاطب برخوردار نیستند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، صالحی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در دانشگاه‌ها افزود: نباید ائمه جماعات دانشگاه‌ها از وجود فقر مزمن، اعتیاد و دیگر ناهنجاری‌ها در میان دانشجویان بی‌خبر باشند و امام جماعتی که از اینگونه مسائل بی‌خبر است نمی‌تواند خود را انقلابی بنامد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایه‌های مالیاتی گسترش یابد

سرمقاله با توجه به گستردگی فرار مالیاتی در ایران، اگر دامنه اصلاح پوشش مالیاتی افزایش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.