صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / آیا ژاپن در حدی است که ایران را از قهرمانی دور کند؟
آیا ژاپن در حدی است که ایران را از قهرمانی دور کند؟

تحلیل مهدی تارتار درباره عملکرد ایران در جام ملت‌های آسیا

آیا ژاپن در حدی است که ایران را از قهرمانی دور کند؟

سرمربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیم‌ملی ایران بهترین تیم حاضر در جام ملت‌های آسیا است و می‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

مهدی تارتار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، مهدی تارتار درباره اردوی ۱۰ روزه تیمش در جزیره کیش عنوان کرد: اردوی خیلی خوبی را در جزیره کیش برگزار کردیم. ما ۳ بازی تدارکاتی در این اردو داشتیم که دیدار با تراکتورسازی نیز خیلی خوب بود و به روند آماده‌سازی‌مان کمک کرد.

او درباره نقل و انتقالات پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: ما نیز مثل اکثر تیم‌ها در نقل و انتقالات نیم فصل به خواسته‌های‌مان نرسیدیم. با توجه به این که همه باشگاه‌ها مبلغ پرداختی‌های‌شان را به جایی رساندند که هیچ بازیکنی نتواند جدا بشود، باشگاه‌ها نفرات خود را حفظ کردند و بازیکن آزادی وجود نداشت. با این حال بازیکنانی را به خدمت گرفتیم که تجربه داشته باشند. هم‌چنین یکی، دو بازیکن بوشهری را نیز جذب کردیم که امیدواریم بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی پارس جنوبی جم با اشاره به میدان دادن به بازیکنان جوان در جریان اردوی کیش اظهار کرد: ما جوان‌های خیلی خوبی داریم و یکی از دلایلی که باعث شد خیلی هم دنبال جذب بازیکن نرویم، همین امر بود. بازیکنانی مثل نیما انتظاری، مجید علیاری، رضا ثابت‌ایمانی، سینا حاجی‌وند، سعید آهنی، امیرحسین یحیی‌زاده، متین کریم‌زاده و… که فکر می‌کنم آینده باشگاه را تضمین می‌کنند و در آینده از آن‌ها بیشتر خواهید شنید.

وی پیش‌بینی‌اش از پارس جنوبی در نیم فصل دوم را این‌طور بیان کرد: در نیم فصل دوم بازی‌های سخت‌تر می‌شود. امسال تیم‌های زیادی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی تلاش می‌کنند. برخی تیم‌ها نیز برای سقوط نکردن می‌جنگند و کار سخت‌تر می‌شود. ما تجربه لازم را برای بازی کردن در شرایط سخت لیگ برتر به دست آورده‌ایم. امیدوارم در نیم فصل دوم بازهم باتجربه‌تر عمل کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

تارتار درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به جایی رسیدیم که باید با تیم سخت‌کوش ژاپن بازی کنیم. ژاپن تیمی موذی است که تا آخرین لحظات بازی تلاش می‌کند و سعی دارد از تک موقعیت‌ها استفاده کند. من بازی این تیم با عربستان را دیدم، آن‌ها مالکانه بازی نمی‌کنند و توپ را در اختیار حریف می‌گذارند و بعد روی ضد حمله با اشتباهات ضربه‌شان را می‌زنند. درست مثل زمانی که تیم ملی ایران در جام جهانی بازی می‌کرد.

سرمربی پارس جنوبی جم در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: با وجود مسائل مطرح شده اما من فکر نمی‌کنم ژاپن به قدری قوی باشد که بتواند ما را از قهرمانی در جام ملت‌ها دور کند. تیم ما بهترین تیم این دوره از مسابقات است و بازی به بازی هم بهتر شدیم. امیدوارم با رسیدن به عنوان قهرمانی مردم خوشحال شوند و بتوانیم بعد از سال‌ها جشن قهرمانی بگیریم.

تارتار با اشاره به برخی انتقادها از کارلوس کی‌روش و تیم‌ملی افزود: بهترین کار این است که مثل تیم ملی‌مان همه یکی باشیم. بازیکنان تیم ملی اتحاد خوبی دارند و ما هم با این تیم همسو شویم تا ان‌شاءالله قهرمانی در قاره آسیا به دست بیاید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.