صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / گردشگری مزرعه، “پسماند” و “جلبک “؛ اولویت‌های توسعه‌ای مازندران
گردشگری مزرعه، “پسماند” و “جلبک “؛ اولویت‌های توسعه‌ای مازندران

دکتر طیبی در دیدار با استاندار مازندران تاکید کرد

گردشگری مزرعه، “پسماند” و “جلبک “؛ اولویت‌های توسعه‌ای مازندران

رئیس جهاد دانشگاهی موضوعات "گردشگری مزرعه"، "پسماند" و "جلبک" را از جمله طرح‌های توسعه‌ای استان مازندران برشمرده و تاکید کرد: لازم است این طرح‌ها با همراهی و همکاری استانداری پیگیری شود زیرا در غیر این صورت جهاد دانشگاهی به تنهایی قادر به انجام این پروژه‌ها نیست.

دیدار دکتر طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور با مهمانان خارجی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکترحمیدرضا طیبی امروز (یکشنبه ۷ بهمن) از جهاددانشگاهی واحد مازندران بازدید و با احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، دیدار کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتقادی به تغییر مدیریت در جهاد دانشگاهی مازندران ندارد، تأکید کرد: به هیچ‌وجه به‌دنبال تغییر مدیریت در واحد مازندران نباشید، چراکه شکوفایی با ثبات مدیریت اتفاق می‌افتد و باید اشکالات اصلاح و مدیریت تقویت شود.

رئیس جهاددانشگاهی تصریح کرد: جهاددانشگاهی مازندران هر اقدامی را در راستای حل مشکلات و معضلات استان انجام می‌دهد و باید به جنبه اقتصادی آن نیز توجه کند چراکه جنبه درآمدزایی طرح‌های جهاددانشگاهی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: قرار است با فروش زمین بابلسر ساختمانی برای جهاد دانشگاهی استان خریداری شود. در موضوع پسماند نیز انتقال فناوری در موضوع زباله‌سوز مطرح بود، ولی در برخی استان‌ها مدیران استانی همکاری لازم را نداشتند و موضوع دنبال نشد.

طیبی با تأکید بر توجه ویژه به رفاهیات اعضای جهاد دانشگاهی مازندران، گفت: اجازه ندهید اعضا در سختی زندگی کنند و لازم است حداقل استاندارد زندگی را داشته باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: باید برای اجرای طرح «پرورش ماهی در قفس» مطالعه کافی انجام شود و منابع مالی از طریق استانداری برای اجرای این طرح مهیا شود.

طبق اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این نشست واحد عبدالهیان، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد یکساله واحد مازندران پرداخت و در ادامه ضمن ارائه تهدیدها و فرصت‌ها، انتظارات این واحد را بیان کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.