صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / کمیسیون عمران در بودجه ۹۸ به طرح‌های بزرگراهی توجهی ویژه دارد
کمیسیون عمران در بودجه ۹۸ به طرح‌های بزرگراهی توجهی ویژه دارد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

کمیسیون عمران در بودجه ۹۸ به طرح‌های بزرگراهی توجهی ویژه دارد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: این کمیسیون در بودجه ۹۸ توجهی ویژه و جدی به تکمیل پروژه‌های ریلی و بزرگراهی کشور دارد.

نماینده مردم اردبیل صدیف بدری

به گزارش کسب و کار نیوز، صدیف بدری در دیدار اعضای هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر راه و شهرسازی با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: ما در دو سال گذشته سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس را به استان اردبیل در پیگیری جدی و ویژه راه آهن، توسعه راه‌ها و بزرگراه‌ها، بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری شاهد بودیم که امروز نیز با بازدید از سراهای مختلف بازار تاریخی اردبیل سعی کردند از نزدیک در جریان وضعیت موجود این بازار قرار گیرند.

وی با اشاره به بازدید اعضای هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه راه آهن و راه‌های جنوب استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راه‌های جنوب این استان از لحاظ بهسازی و آسفالت با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد سعی خواهیم کرد بعد از این بازدید جمع‌بندی کاملی را از این پروژه‌ها داشته باشیم تا نسبت به تسریع و توسعه این راه‌ها اقدامات مورد نظر انجام شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد آخرین وضعیت پروژه راه آهن اردبیل به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار ریلی کشور بیان کرد: با تلاش استاندار اردبیل و پیگیری نمایندگان استان در مجلس در حال حاضر در همه قطعات، راه آهن در حال احداث است به طوری که در سه سال اخیر ردیف اعتباری آن به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

بدری به تأمین فاینانس داخلی از طریق بانک ملی برای تکمیل راه آهن اردبیل با رقم مصوب ۷۵۰ میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان در سال آینده به این پروژه زیربنایی استان اردبیل هزینه خواهد شد.

وی با قدردانی از رئیس سازمان برنامه و بودجه در مساعدت جذب این اعتبار و همچنین تعهد بانک ملی برای پرداخت فاینانس داخلی تصریح کرد: در احداث بزرگراه نیز در این استان گام‌های جدی برداشته شده به طوری که در سالجاری و در ردیف بودجه احداث بزرگراه اردبیل – سرچم و اردبیل – نمین – آستارا در اولویت قرار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: ما همچنان برای تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر، سه راهی صحرا به سمت گرمی، گرمی به بیله‌سوار و پارس‌آباد به سمت سه راهی مشگین‌شهر هم اعتبار اجرا و هم مطالعات را به صورت کامل در نظر گرفتیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.