صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مدیر عامل گروه توسعه بین المللی آکسفورد از شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان بازدید کرد
مدیر عامل گروه توسعه بین المللی آکسفورد از شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان  بازدید کرد

مدیر عامل گروه توسعه بین المللی آکسفورد از شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان بازدید کرد

مدیر عامل گروه توسعه بین المللی آکسفورد از شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان بازدید کرد.

بازدید میلر از بن یاخته های رویان

به گزارش کسب و کار نیوز، مدیر عامل گروه توسعه بین المللی آکسفورد با حضور در شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان، از امکانات و آزمایشگاه‌ها بازدید کرد.

دکتر مرتضی ضرابی، مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان در این جلسه، ضمن خیر مقدم به پروفسور میلر و هیأت همراه، تاریخچه تأسیس شرکت و دستاوردهایی که تا کنون کسب کرده را تشریح کرد.

ضرابی گفت: شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان آمادگی کامل جهت راه‌اندازی بانک خون بندناف و انتقال تکنولوژی این حوزه از فعالیت علمی را به تمام کشورهای همسایه و همچنین تمام نقاط دنیا داشته و از هرگونه پیشنهاد همکاری علمی-تحقیقاتی در حوزه خون بند ناف استقبال می‌کند.

پروفسور میلر با طرح سؤال‌هایی که نشان از تعجب او از کسب این دستاوردها داشت، با اشتیاق بیشتری روند فعالیت‌های شرکت را جویا شد.

طی این نشست، طرفین توافق کردند زمینه‌های مختلف همکاری علمی-تحقیقاتی و تبادل دانش و دستاوردها را بررسی و راهکارهای ارتباطات دوجانبه را محقق سازند. همچنین مقرر شد، طرفین ضمن آماده سازی زمینه‌های اطلاعاتی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مشترک، نسبت به مراحل اجرایی سازی برخی از طرح‌های مشترک نیز اقدامات لازم را اجرا و بسترهای مناسب را فراهم کنند.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان، پس از این جلسه، پروفسور میلر از بخش‌های مختلف شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان بازدیدکرد و از نزدیک با نوع کار و فعالیت بخش‌های مختلف آشنا شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.