صفحه اصلی / سرخط خبرها / مدیرروستا: دفاع ژاپن شکننده است
مدیرروستا: دفاع ژاپن شکننده است

مدیرروستا: دفاع ژاپن شکننده است

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تمام آسیا بخت اول را برای قهرمانی به ایران می‌دهند.

 

علی اصغر مدیرروستا، پیشکسوت فوتبال ایران  درباره پنج بازی تیم ملی در جام ملت‌ها آسیا و ثبت پنج کلین شیت در این رقابت‌ها گفت: تیم ملی ما به لحاظ آماری و گل زده و خورده، در شرایط خوبی قرار دارد. ما در حال حاظر به بلوغ تاکتیکی رسیده‌ایم و سال‌های سال در کار دفاعی خوب بودیم اما امسال نیز دراین زمینه بهتر شدیم و بدون نقص، تیمی کشنده و زهردار شدیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، او ادامه داد: دوستی و رفاقت مسأله‌ای است که در تیم ملی بسیار وجود دارد و تأثیر بسیاری در بازی و مسائل موجود می‌گذارد. بحث کار گروهی ما، از بعد از بازی برابر عمان و چین، روند رو به پیشرفت و خوبی داشت و در این مساله به ثبات رسیدیم.

این پیشکسوت در ادامه اظهار کرد: در بازی برابر عمان، علیرضا بیرانوند، با گرفتن آن پنالتی بازی را به نفع ما برگرداند و توانستیم در آن بازی به پیروزی برسیم. تیم چین امسال به نسبت سال‌های گذشته‌اش، ضعیف‌تر بود و در بازی برابر تیم ملی ما، با اشتباهات فاحشی که انجام داد، پیروزی تیم ما را به ارمغان آورد.

مدیرروستا درباره عملکرد خوب خط حمله تیم ملی ایران به نسبت سال‌های گذشته گفت: ما قبل از این مسابقات، کمتر گل می‌زدیم و معمولاً برای کارهای حمله خود برنامه خاصی نداشتیم اما بعد از جام جهانی ۲۰۱۸، در خط حمله بسیار کار شد و توانستیم در کارهای حمله بسیار خوب عمل کنیم. در حال حاضر سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه در روزهای بسیار خوبشان به سر می‌برند و شرایط ما را در خط حمله مناسب کرده‌اند.

این پیشکسوت در مورد بازی ایران برابر ژاپن گفت: ژاپن در این رقابت‌ها تیمی بوده که برای هر بازی فکر داشته و مثل ایران، مرحله به مرحله جلو رفته است. شاید ژاپن تیمی باشد که در حال حاضر مثل ما در سال‌های گذشته اقتصادی بازی کند اما تفاوت تیم ما با ژاپن این است که ما اگرچه اقتصادی بازی می‌کردیم اما در ساختار دفاعی کاملاً مستحکم بودیم و عملکرد خوبی در دفاع داشتیم. ژاپن در دفاع بسیار شکننده و ناموفق عمل کرده و ما از این ضعف می‌توانیم استفاده کنیم و با فشاری که در دفاع به آن‌ها وارد می‌کنیم، می‌توانیم به گل برسیم. ژاپن تیمی است که نسل تیم ملی خود را در این رقابت‌ها عوض کرده و ما از این فرصت می‌توانیم به نفع خود استفاده کنیم.

او همچنین درباره تیم‌های امارات و قطر که تیم‌های کره جنوبی و استرالیا در این رقابت‌ها کنار زدند گفت: دو تیم قطر و امارات تیم‌های خوبی هستند. قطر به نسبت سال‌های گذشته‌اش تفاوت بسیار داشته و در روزهای اوجش به سر می‌برد. در صورت صعود قطر و تیم ملی ایران، شاهد دیدار بسیار خوبی از دو تیم خواهیم بود.

مدیرروستا در پایان گفت: تمام آسیا بخت اول برای قهرمانی به ایران می‌دهند. اگر اتفاقات غیر فوتبالی نیفتد، می‌توانیم قهرمانی آسیا را به دست آوریم.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.