صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / سرپرست جودو: درخشان همه کاره تیم ملی است/ او تعیین می‌کند منصوری به پاریس برود یا نه!
سرپرست جودو: درخشان همه کاره تیم ملی است/ او تعیین می‌کند منصوری به پاریس برود یا نه!

سرپرست جودو: درخشان همه کاره تیم ملی است/ او تعیین می‌کند منصوری به پاریس برود یا نه!

سرپرست فدراسیون جودو با بیان اینکه محمد درخشان به عنوان مشاور عالی او همه کاره تیم ملی است، گفت: او تعیین می‌کند منصوری سرمربی تیم ملی به پاریس برود یا آندره در کنار تیم باشد.

محمددرخشان

محمدرضا عمادی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو به همراه سعید ملایی و جواد محجوب در رقابت‌های گرند اسلم پاریس که در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت یا خیر، اظهار کرد: تمامی مسائل مربوط به تیم ملی بر عهده محمد درخشان است و هر چه او بگوید می‌گویم چشم. درخشان به همراه رودکی برای تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کنند، پس من نمی‌توانم ترکیب تیم ملی را به هم بریزم. او تصمیمات کلان را درباره تیم ملی می‌گیرد و سپس در جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایی می‌شود.

سرپرست فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی در این سفر جودوکاران را همراهی خواهد کرد یا خیر گفت: عرض کردم، جناب آقای درخشان خودشان چیدمان تیم ملی را تعیین می‌کنند. شخص او در کنار تیم ملی خواهد بود و از آنجا که یک دوره نیز در آلمان خواهیم داشت او تصمیم می‌گیرد چه کسانی در این سفر به پاریس اعزام شوند. درخشان گزارش کتبی به ما می‌دهد و سپس در جلسه درباره نفرات اعزامی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی افزود: درباره اعزام منصوری نیز در حال تصمیم‌گیری هستیم، اگر درخشان مصلحت بداند منصوری اعزام می‌شود، یا شاید هم آندره اعزام شود یا اصلاً هر دوی این نفرات اعزام شوند. در هر حال من نظر درخشان را ملاک اعزام نفرات تیم ملی می‌دانم چرا که این نفرات چند سال است با او کار می‌کنند و او بهتر از هر کسی می‌داند که تیم به چه صورتی اعزام شود.

عمادی در پاسخ به این سوال که پس نقش او به عنوان سرپرست فدراسیون چیست، گفت: این طور نیست که فقط یک نفر در فدراسیون جودو تصمیم‌گیری کند. از خبرنگاران می‌خواهم به آرامش جودو کمک کنند. برخی مدام فضا را ملتهب می‌کنند. درخشان خود رأی نیست و کارها را با همفکری و خرد جمعی که بر اساس کار کارشناسی است جلو می‌بریم. خرد جمعی در فدراسیون حاکم است و درخشان بنده خدا دغدغه‌های بین‌المللی دارد و بخاطر تأثیر گرند اسلم پاریس بر رنکینگ ورزشکاران تصمیم گرفت تیم به این رقابت‌ها اعزام شود.

سرپرست فدراسیون جودو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری انتخابات مشخص شده یا خیر خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست اما وزیر ورزش و داورزنی دغدغه جودو را دارند و به دنبال این هستند انتخابات را در بهترین زمان ممکن برگزار کنند. ان شاءالله این دوره گذار هم به بهترین شکل تمام شود و یک رئیس مقتدر بیاید و امور فدراسیون را به بهترین شکل جلو ببرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.