چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / خودروسازان باید به قراردادهای فروش عمل کنند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت

خودروسازان باید به قراردادهای فروش عمل کنند

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اگر دنبال دقیق‌تر کردن نظارت هستیم باید خودمان هزینه آن را بپردازیم.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، سیده حمیده زرآبادی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، وضعیت نابسامان شهرستان البرز و مشکلات ناشی از بی‌تدبیرهای اتفاق افتاده در این استان را به وزیر کشور تذکر داد و خاطرنشان کرد: تنها بیمارستان شهرستان یعنی بیمارستان رحیمیان تعطیل شد.

وی ادامه داد: در حالی که کشاورزان طی ۴۰ سال گذشته از آب تصفیه‌خانه شهر صنعتی استفاده می‌کردند اما به دلایل واهی آنان را از این آب محروم کرده‌اند. در روستای نصرت‌آباد نیز مسؤولان سخنان ضد و نقیضی بیان می‌کنند و موجب سردرگمی مردم شده‌اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر نیرو، گفت: اجبار در نصب کنتورهای هوشمند به قیمت پلمب چاه‌ها و قطع آب روستاییان تمام شد. دامداران، روستاییان و مرغداران نباید هزینه نظارت وزارت نیرو را پرداخت کنند. اگر دنبال دقیق‌تر کردن نظارت هستیم باید خودمان هزینه آن را بپردازیم.

زرآبادی تعهدات خودروسازان برای عمل به تعهدات ثبت‌نام خودرو را دلیل تذکرش به وزیر صنعت، معدن و تجارت دانست و افزود: خودروسازان باید به قراردادهای فروش عمل کنند.

نماینده قزوین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی وضعیت نامطلوب راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های طارم، کوهین، البرز و آبیک را مورد اشاره قرار داد و از نارضایتی مردم این شهرستان‌ها سخن گفت.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار استخدام رسمی فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان شد و افزود: اداره شدن دانشگاه فرهنگیان استان قزوین به صورت سرپرستی مشکلاتی به وجود آورده است.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.