صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / رنجبرزاده: سخنان معاون رییس‌جمهور موجب تضعیف دانشگاه فرهنگیان است
رنجبرزاده: سخنان معاون رییس‌جمهور موجب تضعیف دانشگاه فرهنگیان است

رنجبرزاده: سخنان معاون رییس‌جمهور موجب تضعیف دانشگاه فرهنگیان است

یک عضو هیأت رییسه مجلس گفت: سخن معاون نیروی انسانی رئیس‌جمهور مبنی بر استخدام دانشجو- معلم دانشگاه فرهنگیان به صورت پیمانی، تخلف آشکار از قانون است و توقع نداریم قانون در این سطح زیر پا گذاشته شود.

رنجبرزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، اکبر رنجبر زاده در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خطاب به رئیس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: طبق قانون مصوب مجلس، استخدام دانشجو – معلم دانشگاه فرهنگیان به صراحت مورد تاکید قانونگذار است و حکم کارگزینی این عزیزان باید به صورت رسمی – آزمایشی صادر شود حالا چگونه معاون نیروی انسانی رئیس‌جمهور خبر از استخدام به صورت پیمانی می‌دهد؟ این گفته معاون رئیس‌جمهور تخلف از قانون است و نباید در این سطح چنین تخلفاتی اتفاق بیفتد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس این سخن معاون رئیس‌جمهور را عامل تضعیف دانشگاه فرهنگیان دانست.

وی کنترل بازار مصرف را ضروری دانست و خطاب به رئیس‌جمهور و هیأت دولت، تاکید کرد: تأمین نیاز کالاهای اساسی، بسته شدن دست واسطه‌ها و به حداقل رسیدن سو استفاده‌ها موضوعاتی اساسی است اما متأسفانه امکانات، شرایط و نیازهای اساسی به وفور در کشور وجود دارد اما به دلیل ضعف در توزیع مناسب امکانات شاهد گرانی‌های افسار گسیخته هستیم. یک فرصت استثنایی در کشور به وجود آمده مطمئنم که اگر این شرایط به درستی توسط رئیس‌جمهور و دستگاه‌های اجرایی مدیریت شود یقیناً تولید، رونق می‌گیرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس مدیریت صادرات و واردات را در کنترل نرخ ارز و جلوگیری از نابسامانی‌های ارزی مؤثر دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.