صفحه اصلی / سرخط خبرها / دیدار نه‌چندان دوستانه استقلال و نساجی
دیدار نه‌چندان دوستانه استقلال و نساجی

دیدار نه‌چندان دوستانه استقلال و نساجی

دیدار دوستانه استقلال و نساجی با برخورد شدید بازیکنان دو تیم برگزار شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های استقلال و نساجی امروز (یک‌شنبه) در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.
پیش از آغاز این دیدار مجید جلالی و وینفرد شفر برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. هم‌چنین حامد لک که دوباره به نساجی بازگشته، با چهره‌ای مبدل در این دیدار دوستانه حاضر شد و دقایقی با مهدی رحمتی گفت‌وگو و کل‌کل کردند.
کادرفنی استقلال که در بازی امروز از مصدومیت‌های احتمالی نگران بود، در همان ابتدای دیدار با مصدومیت محمد دانشگر به خاطر خطای مهاجم نساجی روبه‌رو شد. این خطا و مصدومیت دانشگر کافی بود تا وینفرد شفر از کوره در رفته و به سمت نیمکت نساجی برود و به آن‌ها اعتراض کند. در این لحظه فرزاد مجیدی، سرپرست استقلال وارد ماجرا شد و شفر را به آرامش دعوت کرد تا غائله ختم به خیر شود.
محمد دانشگر هم پس از دقایقی با مداوا توسط دکتر ستوده به بازی برگشت.
در ادامه بازی در میانه میدان پیگیری شد تا این که در دقیقه ۱۶ با مصدومیت صیادمنش و سپس خطای محمدی‌مهر روی بازیکن نساجی بازی با درگیری بازیکنان همراه شود که این دعوا خیلی زود به اتمام رسید و محمدی‌مهر از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.
در این صحنه شفر دوباره نسبت به بازی خشن نساجی اعتراض کرد و تهدید کرد که تیمش را از زمین بازی بیرون می‌کشد.
در دقیقه ۱۸ روی حرکت در عمق استقلالی‌ها، محسن کریمی صاحب توپ شد و پس از این که مدافع پیش رویش را با سرتوپ دریبل کرد، توپ را به داریوش شجاعیان پاس داد تا او دروازه خالی نساجی را باز کند.
پس از این گل بازی فیزیکی دو تیم ادامه داشت تا این که در دقیقه ۲۸ خطای شدید بازیکن نساجی روی شجاعیان، او را نقش بر زمین کرد که این مساله باعث شد شفر به بازیکنانش اشاره کند که از زمین خارج شوند و به کادرفنی نساجی هم اعلام کرد که بازی تمام است اما وساطت فرزاد مجیدی باعث شد بازی دوباره از سر گرفته شود.
چند دقیقه پس از این اتفاق فرشاد محمدی‌مهر مرتکب خطا شد که داور کارت زرد به او داد اما فراموش کرد که کارت زرد دوم را به او داده و باید اخراج کند که در این لحظه کادرفنی نساجی این نکته را به داور گفت تا محمدی‌مهر از زمین بازی خارج شود اما با توافق دو تیم به جای محمدی‌مهر، امیرحسین کارگر وارد زمین شد.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان، اللهیار صیادمنش، محسن کریمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، رضا آذری و فرشاد محمدی‌مهر

 

 

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.