صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / درنظر گرفتن یک کیلو گوشت برای هر فرد خراسان‌شمالی
درنظر گرفتن یک کیلو گوشت برای هر فرد خراسان‌شمالی

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت

درنظر گرفتن یک کیلو گوشت برای هر فرد خراسان‌شمالی

مدیر کل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: تاکنون کمتر از یک کیلوگرم گوشت گرم طرح تنظیم بازار عاید هر فرد در این استان شده است.

گوشت آزمایشگاهی

محمد رضا موفق  با اشاره به اینکه باید این موضوع مورد توجه جدی شرکت پشتیبانی امور دام قرار گیرد، افزود: تاکنون حدود ۷۰۰ تن گوشت مرغ و قرمز منجمد در این استان توزیع شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: علاوه بر آن در سال جاری بیش از ۷۰ تن گوشت قرمز گرم نیز در میان مردم خراسان شمالی توزیع شده که این روند ادامه خواهد یافت.

موفق اظهار کرد: خراسان شمالی دارای حدود ۹۰۰ هزار نفر جمعیت است که توزیع ۷۰ تن گوشت قرمز میان آنها نشان از این داردکه به هر فرد کمتر از یک کیلوگرم گوشت گرم رسیده است.

وی تصریح کرد: توزیع و نظارت گوشت تنظیم بازار بر اساس یک نرم افزار انجام می‌شود که هیچ شخصی تا زمانیکه به تمام افراد، گوشت تنظیم بازار نرسیده باشد، برای مرتبه دوم گوشت دریافت نکند.

درباره نگرانی برخی از مردم نسبت به بهداشتی‌نبودن گوشت‌های وارداتی، اظهار کرد: تمام ملاحظات بهداشتی و همه تاییدیه‌هایی که لازم است را گوشت‌های وارداتی دارا هستند و مشکلی نیست، اما حجم این گوشت گرم پاسخگوی نیازهای کشور نیست و برخلاف اینکه گوشت گرم گوسفندی در دو ماه گذشته بیش از دوبرابر سال گذشته وارد شده است اما چون قاچاق هم هست، تقاضا بیشتر شده که امیدوارم با کنترل قاچاق و افزایش واردات مشکل را حل کنیم.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.