صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / «تهران، خیابان انقلاب» از رادیو تهران
«تهران، خیابان انقلاب» از رادیو تهران

«تهران، خیابان انقلاب» از رادیو تهران

«تهران، خیابان انقلاب» برنامه‌ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی است که با پخش ترانه‌های انقلابی و مرور رویداد‌های تاریخی از رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز،امیر کشانی تهیه کننده برنامه تهران، خیابان انقلاب گفت: ویژه برنامه «تهران، خیابان انقلاب» در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با بخش‌های نوستالژیک و خاطره انگیز تدارک دیده شده است.
وی افزود: «روز شمار انقلاب» از بخش‌هایی است که به مرور رویداد‌های انقلابی اختصاص یافته است؛ از راهپیمایی میلیونی مردم در تهران، ترور حسن علی منصور، فرار شاه، جمعه سیاه و … «انقلاب در تهران» از دیگر عناوینی است که به صورت مستند تهیه شده است؛ ما به محله ها، مکان ها، پاتوق‌ها و هر مکانی که انقلابیون در آن دوران فعال بودند، سر می‌زنیم.
کشانی با اشاره به مرور برگزیده‌ای از آثار انقلابی گفت: معرفی فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی انقلابی و هر آنچه که محتوای انقلابی داشته باشد در بخش «سکانس انقلاب» تهیه شده است که تقدیم حضور مخاطبان می‌شود، علاوه بر این، گفت وگوی ویژه با شخصیت‌های انقلابی از بخش‌های شنیدنی این برنامه است.
وی افزود: پخش ترانه‌ها و شعار‌های انقلابی به همراه بیان تاریخچه آن از بخش‌های خاطره انگیز و نوستالژیک «تهران، خیابان انقلاب» است؛ اطلاع رسانی از رویداد‌های مرتبط با دهه فجر، برگزاری جشن‌ها و مراسم از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
«تهران، خیابان انقلاب» کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری رادیو تهران است که هر روز جز جمعه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۱ و ۴۰ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.
سودابه آقاجانیان گوینده، فاطمه باقری گزارشگر و آیتم ساز، شهرام پور راوی و حسین پیرحیاتی هماهنگی از دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.
فراهنگ**۹۲۱۰ ** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.