صفحه اصلی / استان ها / البرز / بالابودن هزینه گازرسانی به روستاهای اطراف سد امیرکبیر کرج
بالابودن هزینه گازرسانی به روستاهای اطراف سد امیرکبیر کرج

مدیرعامل شرکت گاز البرز مطرح کرد

بالابودن هزینه گازرسانی به روستاهای اطراف سد امیرکبیر کرج

مدیرعامل شرکت گاز البرز با اشاره به بالا بودن هزینه گازرسانی به روستاهای اطراف سد امیرکبیر گفت: هزینه گازرسانی به روستاهای بالای سد امیر کبیر بیش از 80 میلیارد تومان برآورد شده است.

 

حسین تقی نژاد اظهار کرد: کلنگ پروژه گازرسانی به روستای کندر در آخرین روز دی ماه امسال به زمین زده شده و پیش بینی می‌شود در صورت تخصیص به موقع اعتبار و عدم بروز مانعی خاص، اهالی این روستا زمستان سال آینده گازدار شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: طول پروژه گازرسانی به این روستا حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ متر است و با ۱۲ کیلومتر خط تغذیه‌ای تا ورودی روستای کندر ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول اظهار کرد: با تامین این اعتبار و انجام عملیات گازرسانی، ۳۸ روستا و یک شهر از گاز طبیعی برخوردار و با کپسول‌های خانگی خداحافظی می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر روستاهایی مثل ارنگه، ولایت رود، آزادبر، کیاسر، گچسر، سپهسالار ، مهنه ده، نشترود و آیگان در منطقه جاده چالوس بی گاز هستند.

تقی نژاد ابراز کرد: برای تسریع در فرایند گازرسانی به این روستاها علاوه بر تامین اعتبار باید مجوزهای لازم برای حفاری در جاده و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط ضروری است.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.