صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / انتقال آب بدون رعایت مسائل زیست محیطی منع قانونی دارد
انتقال آب بدون رعایت مسائل زیست محیطی منع قانونی دارد

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:

انتقال آب بدون رعایت مسائل زیست محیطی منع قانونی دارد

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: نقل و انتقال آب بین حوضه‌ای بدون رعایت مسائل زیست محیطی منع قانونی دارد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، قاسم ساعدی در جلسه شورای اداری خوزستان، اظهار کرد: در ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است هر سال بر اقتدار این انقلاب افزوده شده که این مساله جز با خلوص نیت و روحیه خدمتگزاری به خلق خدا و با عنایت شهدا و … ممکن نبود. انقلاب ما همه تحلیل گران نظامی، فرهنگی و اقتصادی را تا امروز متحیر ساخته است. چرا که رهبری آن، جریان و سربازان آن متفاوت‌تر از انقلاب‌های بزرگ دنیا بوده است.

وی افزود: اگر امروز حرفی برای گفتن در عرصه منطقه و بین المللی داریم به برکت انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب است. امروز همه کشورها از انقلاب ما اقتباس می‌کنند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله انتقال آب تصریح کرد: این مساله دغدغه خاطر همه مردم ایران به خصوص خوزستان است. جلسات متعددی در این زمینه با نمایندگان مجلس خبرگان و مسئولان استان داشتیم تا آخرین تصمیم گیری ها را در کمیسیون امنیت ملی اعلام کنیم.

ساعدی افزود: در برنامه ششم توسعه در اسفند ماه سال ۹۵ در قسمت الحاقی ماده ۲۳ گفته شده هرگونه نقل و انتقال آب بین حوضه‌ای بدون رعایت مسائل محیط زیستی منع قانونی دارد. مثل اینکه بخشی از هزینه انتقال آب قرار است توسط بخش خصوصی و از سوی فولاد مبارکه اصفهان تأمین شود.

وی گفت: استاندار اصفهان بابت صحبت‌های خود معذرت خواهی کرده است و امیدوارم مسائل موجود به زودی حل شود.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.