صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کمیته ملی المپیک به دنبال گرفتن نظر IOC/ ارسال صورت جلسه مجمع تا پایان هفته
کمیته ملی المپیک به دنبال گرفتن نظر IOC/ ارسال صورت جلسه مجمع تا پایان هفته

کمیته ملی المپیک به دنبال گرفتن نظر IOC/ ارسال صورت جلسه مجمع تا پایان هفته

صورت جلسه مجمع کمیته ملی المپیک که مهم‌ترین موارد مربوط به اساسنامه در آن قید شده تا آخر هفته به IOC ارسال می‌شود تا مشخص شود نظر این نهاد بین‌المللی نسبت به موارد مطرح شده چیست.

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک

به گزارش کسب و کار نیوز، جلسه هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه قرار شد که صورت جلسه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک تا آخر هفته به IOC ارسال شود.

تغییرات اساسنامه جدید در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اعلام شد که اعضا کلیات اساسنامه را تصویب کردند و برای بقیه موارد اختیار را به هیأت اجرایی دادند.

مهم‌ترین مواردی که در این صورت جلسه قید شده این است که دبیرکل و خزانه دار با پیشنهاد رئیس و تایید هیات اجرایی انتخاب شود.

مورد دیگر پیشنهاد اضافه شدن یک عضو جدید (از رییسان فدراسیون‌ها) به هیأت اجرایی است.

مورد مهم سوم، بحث رییسان فدراسیون‌های عضو هیأت اجرایی است که ممکن است به هر دلیل تغییر کنند و آن‌ها می‌توانند تا پایان دوره چهارساله در هیأت اجرایی باقی بمانند.

کمیته ملی المپیک این صورت جلسه مجمع و موارد مطرح شده را تا پایان هفته به IOC ارسال می‌کند و پس از آن باید دید کمیته بین‌المللی المپیک چه نظری در مورد موارد مطرح شده دارد.

هم‌چنین در نشست امروز، متن فارسی اصلاح شده اساسنامه به تأیید هیأت اجرایی رسید و قرار است ترجمه شود و احتمال دارد تا دو هفته دیگر متن انگلیسی اساسنامه هم به IOC ارسال شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.