صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / معاون اداری مالی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شد
معاون اداری مالی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شد

معاون اداری مالی نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شد

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، رضا بصیرت را به‌عنوان معاون اداری مالی این موسسه منصوب کرد.

به‌ گزارش عصر شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، معارفه رضا بصیرت، ساعتی پیش با حضور قادرآشنا و مدیران موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزارشد.
معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مدیر اجرایی معاونت قرآن و عترت، معاون کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند در سوابق اجرایی او وجود دارد.
به گزارش کسب و کار نیوز ،در نشست هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، حسین سیفی، محمود آموزگار، سید محمد حسین هاشمی، قادر آشنا و ایوب دهقانکار به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.
همایون امیرزاده و امیرمسعود شهرام نیا به عنوان دو عضو هیات مدیر موسسه در دوره قبل فعالیت داشتند.

** موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در یک نگاه

موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران دارای سابقه دو دهه فعالیت فرهنگی و نمایشگاهی موفق با سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه ها است.
هدف اصلی از تاسیس این مؤسسه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نمایشگاه های کتاب در استان ها و نقاط دوردست کشور، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در داخل و خارج و رشد و توسعه کتاب و کتابخوانی در سطح کشور است.
مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و نشر ایران، سالانه و به طور مستمر در چندین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از جمله نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، بلونیا، مسکو، چین، توکیو، شارجه، استانبول، پاریس و … حضور پیدا می کند.
این موسسه از سال ۱۳۸۵ تاکنون در بیش از ۷۰ دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سطح جهان حضور یافته است و با بسیاری از این نمایشگاه‌ها قرارداد تبادل غرفه رایگان دارد.
فراهنگ ** ۹۲۱۱ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.