صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / سیدحسن نصرالله: شایعات درباره بیماری یا مرگم مضحک است
سیدحسن نصرالله: شایعات درباره بیماری یا مرگم مضحک است

سیدحسن نصرالله: شایعات درباره بیماری یا مرگم مضحک است

پخش زنده مصاحبه دبیرکل حزب‌الله لبنان با شبکه المیادین لحظاتی پیش آغاز شد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پس از چند ماه سکوت، در گفت‌وگوی زنده با شبکه المیادین، درباره سکوت رسانه‌ای و شایعات پیرامون خود اظهار کرد: این مسأله آن‌چنان که در رسانه‌های اسرائیلی یا سعودی گفته شد، صحت نداشت؛ نه سکته قلبی، مغزی و نه روحی و عقلی! من خوبم و با آن که وارد شصت‌سالگی شده‌ام، هیچ مشکل سلامتی نداشتم.

وی با بیان این که «هیچ مشکل جسمی ندارم و تمام آنچه که گفته شد، دروغ‌پردازی بود»، بیان کرد: آنچه درباره بیماری من و یا مرگ من منتشر شده است، مضحک است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: عدم سخنرانی من در این مدت ارتباطی به وضعیت سلامت من ندارد. من و برادرانم در حزب‌الله تصمیم گرفتیم که درباره عملیات سپر شمال تا زمانی که به پایان برسد، اظهار نظر نکنیم.

سیدحسن نصرالله افزود: رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر از پایان عملیات سپر شمال سخن گفت اما عملیات هنوز تمام نشده است.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دیروز گزارشی به من دادند و گفتند که عملیات تا جمعه ادامه داشته و امروز شنبه تعطیل بوده است اما آیزنکوت پایان عملیات را اعلام کرده بود. من به همه دوستداران و حتی به اسرائیل می‌گویم که ما در خصوص زمان واکنش نشان دادن، پایبند به دشمن نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: شایعه‌پراکنی درباره وضعیت سلامت من در واقع تلاشی برای کشاندن من به سخنرانی است و آن چیزی بود که ما نمی‌خواستیم.

سید حسن نصرالله در پاسخ به سوالی درباره عملیات کشف تونل اسرائیل گفت: ما ملزم نیستیم که بگوییم، حزب‌الله تونل حفر کرده است. ما همیشه تمایل داریم که ابهام سازنده را در پیش بگیریم. حتی اسرائیل ادعا می‌کند که حزب‌الله عامل حفر تونل است اما تاکنون دلیلی برای این ادعا ارائه نکرده است. البته که تونل‌هایی هست و بوده؛ حالا چه جدید و چه قدیمی و برخی را کشف کرده‌اند. حال جدای از این که چه زمانی حفر شده، قبل از جنگ ۲۰۰۶ یا بعد آن یا این که چه کسی حفر کرده، به هر حال این تونل‌ها هست و نکته در این است که اسرائیل آن را دیر کشف کرده است و این شکست دستگاه اطلاعاتی اسرائیل بود. یکی از این تونل‌ها عمری در حدود سیزده یا چهارده سال داشت و ارتش، سرویس اطلاعات و دستگاه‌های آنان این را کشف نکرده بودند؛ هر چند که رسانه‌های اسرائیلی از تونل‌ها صحبت کرده بودند.

در حال تکمیل…

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.