صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سلطانی‌فر: تیم ملی توان شکست سامورایی‌های ژاپن را دارد

سلطانی‌فر: تیم ملی توان شکست سامورایی‌های ژاپن را دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران به راحتی تیم چین را در مسابقات جام ملت‌های آسیا شکست داد و شیرمردان ایرانی توان شکست تیم ژاپن را هم دارند.

مسعود سلطانی‌فر

به گزارش کسب و کار نیوز، مسعود سلطانی فر عصر شنبه در آئین افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال شهر آرادان افزود: یقین دارم که شیر مردان تیم ملی فوتبال ایران همانطور که به راحتی دیوار چین را فرو ریختند این بار هم سامورایی‌های ژاپن را شکست خواهند داد. تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند بعد از ۴۲ سال به فینال فوتبال جام ملت‌های آسیا راه یابد و در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عیدی خوبی به مردم دهد.

سلطانی فر اضافه کرد: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در سال گذشته جزو هشت تیم برتر آسیا در مسابقات باشگاه‌های آسیا قرار گرفتند و در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم ورزشکاران مدال‌های رنگارنگی کسب کردند. همچنین در مسابقات المپیک جوانان ایران امسال رتبه هفتم را کسب کرد که این عنوان افتخار بزرگ برای ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با‌گسترش زیرساخت‌های ورزشی مسابقات ملی و بین‌المللی را می‌توان در نقاط مختلف کشور برگزار کرد و منافع این اقدام برای تمامی مردم ایران خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: هر روزی که زمینه شور و شادی مردم را فراهم کنیم آن روز برای ما مبارک و فجر است.

سلطانی فر افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی هر روز یک طرح ورزشی در نقاط مختلف کشور به بهره برداری می‌رسد و هفته گذشته به ۶ استان کشور سفر کردم که در تمامی این استان‌ها طرح‌های ورزشی خوبی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.