صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / رشد ۶۶ درصدی نشریات در سیستان و بلوچستان
رشد ۶۶ درصدی نشریات در سیستان و بلوچستان

‌رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت

رشد ۶۶ درصدی نشریات در سیستان و بلوچستان

‌رئیس خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، افزایش انتشار تعداد نشریات بوده است.

نشریات

‌محمد شکوهی فر- ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز سیستان و بلوچستان به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی در بسیاری از شاخص‌ها رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رئیس خانه مطبوعات استان در ادامه اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهمی که در سیستان و بلوچستان طی سالهای اخیر افزایش داشته، انتشار نشریات محلی استان بوده است.

وی گفت: در سال ۵۷ تعداد ۲۲ نشریه در استان وجود داشته که این میزان در سال ۹۷ به ۶۶ نشریه افزایش یافته که رشد ۶۶ درصدی را نشان می‌دهد.

سرپرستروزنامه ایراندر استان سیستان وبلوچستان ادامه داد: در حال حاضر در استان، ۱۲ خبرگزاری رسمی و کشوری، ۲۵ پایگاه خبری تحلیلی، ۶ روزنامه محلی، ۵ هفته نامه، ۲ دوهفته نامه، ۹ ماهنامه، ۱۷ فصلنامه، ۱۲ دوفصلنامه، ۱ سالنامه و ۲۸ نشریه سراسری فعالیت دارند.

شکوهی فر خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی و پژوهشی در آموزش و پرورش، دانشگاه‌های دولتی و آزاد و حوزه‌های علمیه نیز از دیگر آثار و برکات ۴۰ سال انقلاب اسلامی در استان است.

رئیس خانه مطبوعات استان در ادامه با بیان اینکه رسانه‌های استان باید در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و وحدت جامعه گام بردارند، اظهار کرد: استقلال، اعتماد به نفس و وحدت و انسجام ملی مهمترین دستاورد ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.

سرپرست روزنامه همشهری در استان بیان کرد: انقلاب اسلامی نیز بر هویت مطبوعات و استقلال آن و ظرفیت‌سازی رسانه‌ها تأثیر فراوانی گذاشت و جایگاه آن را تقویت و منزلت خبرنگار و روزنامه نگار را اعتلا بخشید و به اصحاب قلم و اصحاب خبر اعتبار ویژه ای داد.

شکوهی فر گفت: یکپارچگی و انسجام شکل گرفته در جمهوری اسلامی با هیچ سرمایه‌ای قابل سنجش نیست و این یکپارچگی عامل وحشت و ترس استکبار جهانی شده است.

وی درادامه از شرکت مطبوعات استان در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در زاهدان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر از تاریخ یازدهم تا هفدهم بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.