صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / الاخبار: مقاومت فلسطین سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است
الاخبار: مقاومت فلسطین سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است

الاخبار: مقاومت فلسطین سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است

روزنامه الاخبار لبنان نوشت که مقاومت فلسطین سطح آماده باش خود را افزایش داده و پیش‌بینی‌ها حاکی از احتمال مقابله نظامی با رژیم صهیونیستی است.

پرچم اسرائیل و حماس

به گزارش کسب و کار نیوز، روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت: مقاومت فلسطین در حالت آماده‌باش قرار گرفته است و این احتمال وجود دارد که به زودی برای تحقق اهداف واضح درباره اوضاع انسانی نوار غزه مقابله نظامی صورت گیرد.

یک منبع در مقاومت فلسطین به الاخبار گفت که گروه‌های فلسطینی با بازگشت به مقاومت مردمی و استفاده از تمامی ابزارهای فشار جدید علیه شهرک‌های “غلاف غزه” (شهرک‌های اطراف غزه) و پایگاه‌های ارتش اسرائیل موافقت کرده‌اند.

در این راستا، تزیپی حزکیلی، نویسنده امور عربی و فلسطینی در شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: حماس اکنون احساس قدرت می‌کند و هیچ مشکلی با دور جدیدی از درگیری‌ها که در جریان آن شهرک‌ها و شهرهای اسرائیلی بمباران شود، ندارد. حماس به خوبی از سیاست اسرائیل خبر دارد و می‌داند که عملیات گسترده علیه نوار غزه هرگز قبل از انتخابات رخ نخواهد داد و هرگونه درگیری تاکتیکی احتمالاً به توافقی منجر خواهد شد که میانجیگر مصری رهبری آن را برعهده خواهد گرفت.

با این حال مذاکرات با حماس همچنان ادامه دارد. مصری‌هایی که رهبری میانجیگری قبلی را برعهده داشتند تلاش می‌کنند حماس را به حفظ آرامش قانع کنند اما حماس گفته که در زمانی که اسرائیل به تعهدات خود در مرحله اول و دوم توافق‌ها عمل نکند حفظ آرامش معنایی ندارد. حماس همچنین از ادامه کارشکنی غیرمستقیم قاهره در سفر دوره‌ای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به خارج ناخرسند است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.