صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / ارائه ۶۵ خدمت غیرحضوری به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی ظرف دو ماه آینده
ارائه ۶۵ خدمت غیرحضوری به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی ظرف دو ماه آینده

ارائه ۶۵ خدمت غیرحضوری به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی ظرف دو ماه آینده

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: آماده هستیم که در روزهای آینده سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری این سازمان با ۳۰ خدمت غیرحضوری را راه‌اندازی کنیم و طی دو ماه آینده تعداد خدمات غیر حضوری سازمان تأمین اجتماعی به ۶۵ خدمت می‌رسد.

تامین اجتماعی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدحسن زدا در همایش معرفی سامانه الکترونیک سلامت که امروز در استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: توجه وزارت بهداشت به مدیریت هزینه‌های سلامت باعث خوشحالی است و از زمان شروع طرح تحول ما در سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم رصد و کنترل دقیق هزینه‌ها تأکید داشتیم و این موضوع باید در کنار گسترش خدمات مورد توجه باشد.

زدا با بیان اینکه فصل جدیدی از همکاری سازمان تأمین اجتماعی با وزارت بهداشت آغاز شده است، ادامه داد: اینکه خدمات درمانی به درستی و در مسیر صحیح ارائه شود خواسته اصلی سازمان‌های بیمه گر است. امیدواریم زیرساختهای لازم در این زمینه توسعه پیدا کند و مدیریت هزینه‌ها درمانی ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه برنامه حذف دفترچه و HIS در سازمان تأمین اجتماعی کاملاً مستقر شده است، گفت: در دو سال اخیر ۱۴۰ میلیون نسخه الکترونیک در مراکز درمانی ملکی تولید شده است. حذف دفترچه در تمامی مراکز به طور کامل مستقر شده و در مراکز طرف قرارداد نیز این طرح در حال توسعه است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در اجرای طرح پزشک خانواده، گفت: برای اجرای طرح پزشک خانواده تا کنون ۱,۲۰۰ میلیارد تومان در دو استان مازندران و فارس هزینه شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.