صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / آغاز عملیات ۴۰ هزار پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در کشور
آغاز عملیات ۴۰ هزار پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خبر داد

آغاز عملیات ۴۰ هزار پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از آغاز ۴۰ هزار پروژه کم هزینه اما زود بازده به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور خبر داد.

مهدی جمالی نژاد

مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: امسال به مناسبت ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه کم هزینه اما زود بازده را با همکاری بسیج سازندگی آغاز خواهیم کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: تعداد ۴۰ هزار پروژه در کنار پروژه‌های عمرانی که استانداران و شهرداری‌ها در حال اجرا هستند آغاز به کار می‌کند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خاطر نشان کرد: در سال آینده یک سال پر نشاط در عرصه عمرانی کشور خواهیم داشت و تمام شهرها و ر وستاهای کشور به یک کارگاه عمرانی تبدیل خواهند شد.

وی در ادامه به وضعیت اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اشاره کرد و گفت: میزان اعتباری که در سال‌های گذشته به سازمان شهرداری‌ها تخصیص داده می‌شد در راستای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تبصره دو ماده ۳۹ بود که امسال هنوز محقق نشده و ما نتوانستیم اعتباری به شهرداری‌ها بدهیم البته تلاش ما بر این بوده تا با همان اعتبارات سال گذشته ماشین‌آلاتی را به شهرداری‌ها تخصیص دهیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور درباره توزیع قیر نیز ابراز امیدواری کرد که در سال جاری بتوان اعتباراتی را به شهرداری‌ها اختصاص داده و به شهرهای کوچک و شهرهای میانی و روستاها کمک کنیم.

جمالی نژاد بیان کرد: در بخش تقسیم قیر سهم سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها برای تقسیمات کشور امسال ۱۳ درصد بوده است. در این رابطه بیش از ۳۲۰ میلیارد تومان برای شهرداری‌ها در کشور تخصیص داده شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور ابراز امیدواری کرد: در سال آینده تخصیص قیر به شهرداری‌ها در کشور بیشتر شود.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.