صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / مهمانان ویژه دو نمایش در پردیس سپند
مهمانان ویژه دو نمایش در پردیس سپند

مهمانان ویژه دو نمایش در پردیس سپند

پروانه سلحشوری نماینده مجلس در حالی امشب (جمعه 5 بهمن ماه) به تماشای نمایش «ضَن» به نویسندگی و کارگردانی مهیار احمدی و حسین محجوب می نشیند که فلور نظری و افسانه ناصری نیز مهمان ویژه تماشای نمایش «صف» به کارگردانی هامون هوشیار هستند.

به گزارش کسب و کار نیوز از روابط عمومی پردیس تئاتر سپند، نمایش «ضن» که نویسنده، طراح و کارگردان آن مهیار احمدی است، با حضور هشت بازیگر زن، نگاهی متفاوت به معضلات زنان، تعرضات و دیگر مسایل در جامعه امروز دارد.
بازیگران این نمایش برکه بذری، مهسا باوفا، آیدا رزاق‌زاده، گیز طاهایی، شیرین کاشفی، نوشین کریمی، فرشته مرعشی و محیا نمازی هستند.
نمایش «ضَن» از اول بهمن هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود.
نمایش «صف» نیز که پیش از این برگزیده چهارمین جشنواره تئاتر باران شده بر اساس متنی از ونوشه واحدی به کارگردانی هامون هوشیار و تهیه‌کنندگی محمد قنبری از چهارم بهمن ماه اجرای خود را در تماشاخانه سپند آغاز کرده و هرشب ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه می‌رود.
برکه بذری، گیز طاهایی، ونوشه واحدی و افشین ملاحسنی بازیگران نمایش «صف» هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: سه زن که امید خود را برای ادامه زندگی از دست داده‌اند، به‌طور داوطلب تصمیم به پایان زندگی‌شان گرفته‌اند. این سه در فضایی از پیش تعیین شده با هم آشنا می‌شوند.
فراهنگ**۹۰۱۲**۹۱۲۹

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.