صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سرمربی تیم ملی جاده پس از ۴ ماه مشخص می‌شود
سرمربی تیم ملی جاده پس از ۴ ماه مشخص می‌شود

فدراسیون دوچرخه سواری:

سرمربی تیم ملی جاده پس از ۴ ماه مشخص می‌شود

فدراسیون دوچرخه سواری بعد از گذشت حدود چهار ماه از بازی های آسیایی، تکلیف سرمربی تیم ملی جاده را بالاخره هفته آینده مشخص می کند.

دوچرخه سواری

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم دوچرخه سواری جاده ایران تنها سه ماه برای آماده شدن جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فرصت دارد اما با این وجود هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست. البته فدراسیون تصمیم گرفته با استفاده از تعدادی مربیان فعلا اردوی تیم ملی را آغاز کند و روز دوشنبه در جلسه کمیته فنی تکلیف سرمربی تیم های ملی جاده و کوهستان را مشخص کند.

 فدراسیون پیش از این یک گزینه ژاپنی را مد نظر داشت که با مشکل تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق او مواجه شد از این رو به نظر می رسد همکاری با این گزینه خارجی میسر نشود.

فدراسیون بعد از بازی های آسیایی جاکارتا کادرفنی تیم ملی را برکنار کرد اما تاکنون سرمربی جدید انتخاب نشده است. قادرمیزبانی و مجید ناصری جزو گزینه ها بودند که این سمت را نپذیرفتند.

از طرف دیگر با توجه به اینکه تیمی نداریم که مانند قبل در تور های آسیایی شرکت کند و رکابزنان نیاز به شرکت در مسابقات دارند بنابراین فدراسیون فعلا دو تور را مد نظر قرار داده تا در صورت گرفتن دعوتنامه رکابزنان قبل از مسابقات قهرمانی آسیا حداقل در دو مسابقه شرکت کنند.

فدراسیون تورهای آلانیا ترکیه و لانکاوی مالزی را در نظر دارد و در صورت نهایی شدن، رکابزنانی که قرار است در قهرمانی آسیا شرکت کنند، در این تورها رکاب خواهند زد.

مسابقات جاده قهرمانی آسیا اوایل اردیبهشت سال آینده در ازبکستان برگزار می شود.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.