صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / رهبر انصارالله: توان نظامی یمن در حال رشد در همه سطوح است
رهبر انصارالله: توان نظامی یمن در حال رشد در همه سطوح است

به مناسبت روز شهید

رهبر انصارالله: توان نظامی یمن در حال رشد در همه سطوح است

رهبر جنبش انصارالله یمن در جریان سخنرانی خود به مناسبت روز شهید ضمن تاکید چند باره بر آمادگی این چنبش برای صلح، حامیان جنگ یمن را شریک جنایات سعودی‌ها در این کشور دانست.

رهبر انصارالله

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن همچنین اعلام کرد: همانطور که در مذاکرات صلح سوئد و دوره‌های قبل ثابت کردیم آماده صلح هستیم.

بنا بر گزارش المسیره، عبدالملک حوثی نقش تمامی جوانان یمنی در مقابله با دشمنان را ستود و گفت: بسیاری از  مردم یمن از قبایل مختلف فداکاری کرده و در راه دفاع از وطن در برابر متجاوزان شهیدهایی را تقدیم کرده‌اند که از جمله آن‌ها شهید صالح الصماد، رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن است.

وی همچنین تصریح کرد: ملت یمن پایداری و استقامت در راه مقابله با دشمن را انتخاب کردند. در تعدادی از جنایاتی که در طول مدت تجاوز به یمن رخ داد، رد پای اسرائیل در این رخدادها دیده می‌شود و کسانی که حمله به یمن را به راحتی تایید می‌کنند در ریخته شدن خون مردم این کشور شریک هستند.

الحوثی خطاب به خانواده شهدا بر استقامت پایداری و ثابت ‌قدم بودن در مسیر حق تاکید کرد.

وی همچنین تاکید کرد که توانایی‌ نظامی یمن در مسیر رشد و توسعه در تمامی زمینه‌ها از جمله زمینی، هوایی و دریایی است.

الحوثی خاطرنشان کرد: ملت ما در برابر خداوند متعال این مسئولیت را دارند که در میدان‌های جنگ به دفاع برخیزند و با دشمنان ظالم و بی‌رحم مقابله کنند.

رهبر جنبش انصارالله در ادامه افزود: ما باید آگاهی‌مان را در برابر رویارویی دشمنان افزایش دهیم و به مقابله با آن‌ها ادامه می‌دهیم. دشمن جنگ اقتصادی بزرگی را علیه ما به راه انداخت اما نتوانست اراده ملت ما را شکست دهد. درست نیست کسانی که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردند را بی‌طرف بخوانیم بلکه آن‌ها تسلیم دشمن و بنده دشمنان ظالم هستند. آن‌ها بر خلاف موازین شرعی،متون قرآنی و دستورات الهی عمل کرده‌اند. مسأله تسلیم دشمن شدن از ابتدای اسلام وجود داشته و قرآن با شدیدترین عبارات به مقابله با این مسأله پرداخته و این موضع را بسیار خطرناک توصیف کرده و این انسان‌ها را “بی‌مسئولیت” خوانده است. درد و رنج‌ها و ویرانی‌های جنگ بسیار گسترده هستند پس لازم است که هر انسانی گامی را اتخاذ کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.