صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / دبیر فدراسیون تیراندازی: به هانوفر نه، اما به تامین مهمات امید داریم
دبیر فدراسیون تیراندازی: به هانوفر نه، اما به تامین مهمات امید داریم

ناامیدی فدراسیون تیراندازی برای اردوی هانوفر

دبیر فدراسیون تیراندازی: به هانوفر نه، اما به تامین مهمات امید داریم

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: در حال پیگیری تامین مهمات هستیم.

ملک محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی

رضا ملک محمدی، در مورد دعوتنامه آلمان برای تیراندازان و اینکه آیا تاریخی برای کسب ویزا باقی مانده یا خیر اظهار کرد: با توجه به این گربه رقصانی که می‌کنند هیچ بعید نیست که به اردو نرویم. کم کم ما هم مثل شما به این نتیجه رسیدیم که شاید ملی‌پوشان نتوانند به این اردو بروند. در این شرایط دنبال برنامه های جایگزین هستیم تا ببینیم انءشاالله چه می توانیم برای تیراندازان انجام دهیم و برای آن ها چگونه فشنگ تهیه کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که چگونه می خواهید برای تیراندازان فشنگ تهیه کنید، گفت: صبح با یک تاجر و واردکننده فشنگ جلسه داشتیم. گپ و گفت هایی زدیم تا انءشاالله به گشایشی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این شرایط اگر فشنگ تست نشده خریداری شود آیا رفتن تیم خفیف به مسابقات کسب سهمیه دهلی به صلاح است، گفت: سال گذشته هم با ۱۰ تیر تمرین الهه احمدی در ماده خفیف در جام جهانی مونیخ قهرمان شد. چه ها خوش می درخشند. بچه ها بی تمرین نیستند، یادمان باشد که همین بادی که می زنند تمرینی برای خفیف هم است.

ملک محمدی در پاسخ به این سوال که تست فشنگ در این رشته خیلی مهم است چطور خوش بین هستید گفت: قبول دارم. حالا اجازه دهید تا برای تامین مهمات و یا سفر جایگزین را بررسی کنیم و ببینیم چه می توانیم کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر سفر به هانوفر را به فراموشی سپردید، گفت: وقتی پالسی از آن طرف نمی آید باید فقط دنبال چند گزینه بود تا غافل گیر نشویم.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که پس آیا هنوز امیدی به رفتن اردوی هانوفر دارید، گفت: نه برای آن سفر! اما امید داریم و کارهای خود را انجام می دهیم. نا امیدی بدترین درد است. نه برای آن سفر اما در حال پیگیری تامین مهمات هستیم. صبح یک تاجر و بازرگان در اتاق من بود تا بتواند به ما فشنگ بدهد. بعد از آن هم در فدراسیون جلسه ای برای همین موضوعات فنی و برنامه های جایگزین داشتیم که اگر احیانا هانوفر نشد چه کنیم تا بچه ها زیاد دلسرد نشوند.

ملک محمدی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای اردوی هانوفر دیر اقدام نکرده است، چون تاریخ مسابقات کسب سهمیه المپیک دهلی که مشخص بوده و فدراسیون تیراندازی دو سال گذشته همیشه یک اردوی هانوفر قبل از مسابقات مهم برگزار کرده است، افزود: نه سوابق و مستندات آن وجود دارد. در جلسات هم به ما گفتند اما سوابق را ارایه کردیم که به موقع اقدام کردیم. اما هانوفر کمپ شلوغی است و از طرفی هم تعدادمان خیلی زیاد بود. ما که نمی خواستیم فقط ۴، ۵ نفر را ببریم. به هر حال این ها سبب شد که جور نشود، آن ها دیر به ما جواب دادند.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای دعوت نامه اقدام کردید، گفت: صورت جلسه ها هست، ما آن روز نگاه می کردیم به موقع برای دعوت نامه اقدام کرده بودیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در چند روز باقی مانده می توان ویزا گرفت، گفت: احتمال آن روز به روز ضعیف تر می شود. برای همین یک تاجر دعوت کردیم چون از آن طرف کم کم مایوس می شوید تاجر دعوت کردیم تا برای ما فشنگ وارد کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدی هست که تاجر بتواند فشنگ وارد کند، گفت: چرا نه.

پس چرا تاکنون برای خرید فشنگ از تاجر کمک نگرفته بودید، گفت: تا الانم باید کارها را تمام می کردیم اما این تاجر به ما قول امیدواری داده است. بقیه می گفتند اول یک میلیارد بدهید تا برای شما مهمات بیاوریم. سنوات قبل هم که پول دادند و پول‌ها را خوردند. با او وارد بحث می شویم، امروز اولین جلسه ما بود خواهش کردم فردا هم او بیاید تا به تامین مهمات برسیم. دغدغه ما واقعا تامین مهمات است.

ملک محمدی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد با همه این شرایط نتوانید با تاجر به توافق برسید و مهمات را وارد کنید، گفت: در این شرایط دنبال سفرهای بعدی خواهیم بود. همه راه ها را با هم بررسی می کنیم نگران نباشید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.