صفحه اصلی / اقتصادی / اشتغال و تعاون / انتخاب واحد روزانه ۵۰ نفر در پردیس
انتخاب واحد روزانه ۵۰ نفر در پردیس

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

انتخاب واحد روزانه ۵۰ نفر در پردیس

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای سرعت بخشیدن به روند واگذاری واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس اعلام کردیم که روزانه از ۵۰ نفر برای انتخاب واحد دعوت شود.

مسکن مهر پردیس

به گزارش کسب و کار نیوز، اجرای پروژه‌ها در شهر جدید پردیس، روند نسبتا خوبی پیدا کرده و گفته می‌شود در دهه فجر، افتتاح‌هایی در واحدهای مسکونی، روبناها و نیز کلنگ‌زنی خدمات و زیرساخت‌ها را شاهد خواهیم بود که تعداد آن‌ها متعاقبا اعلام می‌شود. مشکل پکیج نیز به‌طور کامل حل شده و پیمانکاران در بسیاری از زون‌ها در حال نصب تجهیزات پایانی هستند. از ۸۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس تاکنون بیش از ۳۰ هزار واحد افتتاح شده و به گفته حبیب‌الله طاهرخانی – مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید – سال آینده تحولات چشمگیری را در تکمیل واحدهای مسکونی، آماده‌سازی و محوطه‌سازی شاهد خواهیم بود.

وی افزود: در روزهای آینده دو قرارداد بزرگ در حوزه آماده‌سازی سایت‌های مسکن مهر به امضا خواهیم رساند که در بخش توسعه سایت‌های گردشگری و مسکن نیز کمک خواهند کرد.

طاهرخانی از ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در ۴۵ روز اخیر در سایت مسکن مهر پردیس و همچنین  واحدهای آماده به تحویل و کلنگ‌زنی پروژه‌های مشارکتی در افتتاح بهمن ماه جاری در این شهر جدید، در نشست روزهای اخیر که با حضور مدیران شرکت عمران شهر جدید پردیس برگزار شد خبر داد و گفت: در این جلسه مدیران این پروژه‌ها آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها در فازهای مختلف را اعلام و مشکلات موجود را مطرح کردند، خوشبختانه تمامی کارگاه با نیروی انسانی خوبی در حال فعالیت هستند که نشان‌دهنده تحرک جدی در مجموعه پروژه‌های این شهر جدید است.

وی با بیان این‌که تمرکز ما بر این است که جلسات ملاقات مردمی به‌صورت هفتگی با حضور مدیران شرکت‌های عمران شهرهای جدید برگزار و نتایج آن به صورت منظم به مجمع ستاد ارسال شود گفت: بدین طریق مدیران از نزدیک در جریان امور و مسائل قرار گرفته و ضمن صحبت رو در رو با مردم، به کمک اختیاراتی که به آن‌ها واگذار شده است، مشکلات را بررسی و  حل می‌کنند.

معاون وزیر راه وشهرسازی هم‌چنین درباره گزارش ارائه شده از عملیات اجرایی و افتتاحی این شهر جدید در دهه فجر سال جاری بیان کرد: حدود شش واحد آموزشی و یک درمانگاه در این زمان افتتاح  و عملیات اجرایی ۸ مرکز محله در قالب مشارکتی با سرمایه‌گذاران به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

طاهرخانی تصریح کرد: در بازدیدی که از کارگزاری مسکن مهر نیز در پردیس داشتم، شاهد سازماندهی خوبی در بخش پاسخگویی به مردم بودیم که رضایت متقاضیان را به همراه داشت، در این راستا درخواست‌هایی برای تسریع در روند انتخاب واحد مالکان وجود داشت که اعلام کردیم روزانه از ۵۰ نفر دعوت و فرایند انتخاب واحد با سرعت بیش‌تری انجام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان این‌که تلاش داریم بیش‌تر قراردادها تا سال ۹۸ به مردم تحویل و اطمینان کامل در مورد مالکیت از سوی متقاضیان حاصل شود گفت: خوشبختانه در حال حاضر خدمات‌رسانی با دقت بسیار بالا و به صورت کاملا مکانیزه در حال انجام است که نقطه قوتی در این بخش برای ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، تهران به‌عنوان مرکز سیاسی و اداری، کانون اقتصادی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.