صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / استقبال وزیر خارجه ارمنستان از توسعه روابط تهران و ایروان
استقبال وزیر خارجه ارمنستان از توسعه روابط تهران و ایروان

در دیدار سفیر ایران با وزیر خارجه ارمنستان مطرح شد

استقبال وزیر خارجه ارمنستان از توسعه روابط تهران و ایروان

سفیر ایران در ایروان با زهراب مناتساکانیان وزیر امور خارجه دیدار کرد و با اشاره به تلاش‌های مسئولان و مقام‌های عالیرتبه دو کشور برای توسعه مناسبات در تمامی زمینه‌ها اظهار کرد: باید تمام تلاش خود برای ارتقای روابط فیمابین و دستیابی به توافقات متعدد میان دستگاهها و وزارتخانه‌های دولتی بکار گیریم.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، سید کاظم سجادی، سفیر  ایران در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی، حمل و نقل، ارتباطات و مبادلات اقتصادی و تجاری ابراز داشت.

وی همچنین بر ثمر بخش بودن برگزاری شانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی فیمابین تاکید کرد.

مناتساکانیان وزیر  امور خارجه ارمنستان نیز با استقبال از توسعه مناسبات فیمابین گفت:  طرف ارمنی نهایت تلاش خود را برای عملیاتی کردن توافقات بین دو کشور بکار خواهد بست.

وزیر امور خارجه ارمنستان از توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران در کلیه زمینه‌ها پیشنهادی استقبال کرد و افزود: ایران و ارمنستان باید در شرایط سخت بین المللی روابط خود را بر اساس تعقل، منطق و استفاده از تمامی راهکارهای ممکن به صورتی سودمند و با در نظرداشت منافع دوجانبه پیگیری کرده و اجازه هیچ گونه خللی در ارتقای روابط دوجانبه را ندهند.  
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.