صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مهلت پذیرش طرح‌های کلان مناطق آمایشی تمدید شد
مهلت پذیرش طرح‌های کلان مناطق آمایشی تمدید شد

در مرکز ملی تحقیقات آموزش پزشکی

مهلت پذیرش طرح‌های کلان مناطق آمایشی تمدید شد

مهلت پذیرش طرح‌های کلان مناطق آمایشی در مرکز ملی تحقیقات آموزش علوم پزشکی تمدید شد.

محقق دانشمند

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر سعید عسگری، قائم مقام رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی با اعلام این خبر اظهار کرد: پنجاهمین جلسه شورای مدیران مرکز ملی تحقیقات راهبردی با حضور معاونین و مدیران این مرکز برگزار و تکالیف محوله به واحدهای پژوهشی نصر شامل پروژه‌های راهبردی و محصولات کوتاه مدت هر واحد تایید شد.

وی ادامه داد: بر این اساس هر واحد موظف خواهد بود که تا پایان سال ۱۳۹۷ نمونه‌هایی از محصولات کوتاه مدت و همچنین پیشنهادیه طرح‌های راهبردی خود را آماده و به شورا ارائه کند.

عسگری تصریح کرد: مطابق تصمیم اتخاذ شده در طی این جلسه، مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی در هر سال تحصیلی یک فراخوان خواهد داشت که زمان آن مصادف با برگزاری مهم‌ترین رویداد علمی کشور در این حوزه یعنی همایش آموزش پزشکی خواهد بود. علاوه بر این نصر طرح‌های ستادی حوزه‌های معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حوزه مربوطه را که به تایید مدیر آن حوزه رسیده باشد، نیز می‌پذیرد.

بر اساس اعلام مفدا، قائم مقام رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این جلسه با عنایت به درخواست برخی از دانشگاه‌ها، در رابطه با تمدید مهلت پذیرش طرح‌های کلان مناطق آمایشی موافقت به عمل آمد و این تاریخ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ تمدید شد.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.