صفحه اصلی / سرخط خبرها / عامل انتحاری پمپ بنزینی در لنگرود فاقد سلامت روان بوده است
عامل انتحاری پمپ بنزینی در لنگرود فاقد سلامت روان بوده است

‌معاون اجتماعی پلیس گیلان:

عامل انتحاری پمپ بنزینی در لنگرود فاقد سلامت روان بوده است

‌معاون اجتماعی پلیس گیلان در خصوص دستگیری و شلیک به عامل انتحاری در لنگرود، گفت: برابر گزارش واصله این مرد 32 ساله از سلامت روان برخوردار نبوده است.

دستگیری

‌سرهنگ مجید رسولزاده ، در خصوص خبری مبنی بر دستگیری عامل انتحاری در پمپ بنزینی در لنگرود، اظهار کرد: مردی ۳۲ ساله ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه عصر روز چهارشنبه با حضور در جایگاه پمپ بنزین ادعا می‌کند که مجهز به کمربند انتحاری است و رعب و وحشت ایجاد می‌کند، بلافاصله پمپ بنزین تخلیه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، معاون اجتماعی پلس گیلان افزود: شهروندان بلافاصله با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند، ماموران نیروی انتظامی ابتدا با شلیک هوایی سعی در منصرف کردن وی دارند اما فرد مذکور همچنان بر تهدیدات خود پافشاری می‌کند لذا ماموران به پای چپ وی شلیک می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه چک و بررسی بمب در محل حادثه حاضر می‌شود که با تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود وی فاقد چاشنی و مواد منفجره بوده است.

سرهنگ رسول‌زاده با بیان اینکه فرد مذکور بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود و حال عمومی وی خوب است، تصریح کرد: برابر گزارش واصله این مرد ۳۲ ساله از سلامت روان برخوردار نبوده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان توصیه کرد: شهروندان در چنین مواقعی به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها پیگیری کنند.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.