صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با همتای اتریشی خود
دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با همتای اتریشی خود

دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با همتای اتریشی خود

ناصر سراج، در ادامه سفر به اتریش عصر روز چهارشنبه با فیشتن بائور، رئیس آمبودزمان (مبارزه با فساد) اتریش دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با همتای اتریشی خود

به گزارش کسب و کار نیوز، در این دیدار که دکتر مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و همچنین قائم مقام وزارت خارجه اتریش نیز حضور داشتند، سراج با تشریح شیوه فعالیت سازمان بازرسی کل کشور ایران گفت: “آمبودزمان” ها و سازمانهای بازرسی کشورهای مختلف برای افزایش کیفیت عملکرد خود از یک سو نیازمند استفاده از تجارب کشورهای دیگر و از سوی دیگر نیازمند همکاری سازمان های مقابل در دیگر کشورها برای رسیدگی موثر به شکایات مردمی و پیگیری برخی پرونده های فساد  هستند.

بر این اساس جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاری خود در این زمینه با کشور اتریش می باشد.

همچنین فیشتن بائور نیز با خوشامدگویی به رئیس سازمان بازرسی کل کشورمان با اشاره به روابط تاریخی چند صد ساله دو کشور با استقبال از پیشنهاد ارائه شده آمادگی کشور متبوع خویش را برای امضای یادداشت تفاهم همکاری و حتی برگزاری همایش مشترک اعلام نمود.

لازم به ذکر است رئیس سازمان بازرسی کل کشور که برای شرکت در دهمین اجلاس سالیانه و مجمع عمومی انجمن بین المللی مسئولین مبارزه با فساد به وین سفر کرده است دیدارهای مختلفی را با مقامات اتریشی و برخی از مقامات نهادهای بین المللی برگزار و در این دیدارها زمینه های گسترش روابط در حوزه های مرتبط بحث و بررسی شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.