صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / برگزاری کارگاه های کارآفرینی جهت بهبود فضای کسب و کار بانوان اردبیلی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت

برگزاری کارگاه های کارآفرینی جهت بهبود فضای کسب و کار بانوان اردبیلی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت:کارگاه های کارآفرینی با هدف بهبود فضاری کسب وکار بانوان انجام می گیرد.

فریبا محمدلو، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در کارگاه آموزشی کارآفرینی به همت جهاددانشگاهی استان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل برگزار شد ، افزود:
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارگاه‌های کارآفرینی در راستای توانمندسازی، تسهیل‌گری و ساماندهی و بهبود کسب و کار بانوان در جهت ایجاد اشتغال پایدار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها به صورت متفاوت و تعاملی، با همکاری جهاددانشگاهی استان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل برگزار می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم بانوان بتوانند با حضور و عملکرد موفق خود، نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به اینکه در حال حاضر بانوان بیشتر وارد عرصه اقتصادی شده‌اند و باید توانمندی خود را در این حوزه نشان دهند، خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه در حال حاضر ۵۴ واحد صنعتی استان اردبیل توسط بانوان اداره می‌شود.

محمدلو، افزایش تسهیلات اشتغالزایی بانکی توسط بانوان را نشان دهنده ورود و فعالیت آنها در این عرصه است خاطرنشان کرد: زنان باید در تصمیم گیری به ویژه در امور مربوط به توزیع کار، منابع، درآمد و هزینه، مشارکت بیشتری داشته باشند و چنین مشارکتی از طریق سازمان‌هایی که خودِ زنان تشکیل می‌دهند و عضویت در سازمان های دیگر امکان پذیر است.

وی در ادامه این کارگاه مدرس و تسهیل‌گر رویداد کارآفرینی، حل مسائل و تصمیم‌گیری درست پیرامون زندگی را راهی برای موفقیت در تداوم کسب و کار عنوان و تصریح کرد: تکنیک‌های خلاقیت به عنوان ابزاری برای رشد و افزایش توان حل خلاقانه مسئله است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.