صفحه اصلی / سرخط خبرها / افتتاح سالن ورزشی اندیمشک پس از ۲۳ سال
افتتاح سالن ورزشی اندیمشک پس از ۲۳ سال

افتتاح سالن ورزشی اندیمشک پس از ۲۳ سال

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز(پنج شنبه) با استقبال بسیار خوب مردم خوزستان در سالن نوساز سروندی اندیمشک آغاز شد.

سالن شهید سروندی اندیمشک

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از دقایقی پیش در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سالن شهید سروندی اندیمشک در بهمن ماه سال ۱۳۷۴ و در زمان ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی کلنگ زنی شد اما سال ها بصورت نیمه کاره به حال خود رها شد اما پس از ۲۳ سال و با تلاش های صورت گرفته در ماه های اخیر این سالن ۲۵۰۰ نفره صبح امروز(پنج شنبه) با آغاز رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی افتتاح شد.

تماشاگران کشتی دوست خوزستانی و شهر اندیمشک به عنوان مهد کشتی فرنگی ایران استقبال بسیار خوبی از این رقابت ها داشتند بگونه ای که تا پیش از آغاز رقابت ها، سالن مملو از تماشاگر بود و بسیاری از علاقمندان پشت درب های بسته ماندند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، حمید بنی تمیم سرپرست فدارسیون کشتی، محمد دلیریان، بهرام مشتاقی و ابراهیم علی آبادی اعضای شورای فنی کشتی فرنگی، حبیب الله اخلاقی رییس انستیتو کشتی و مسئولان ورزش خوزستان از جمله افراد حاضر در سالن رقابت ها هستند.

نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تلاش زیادی برای تامین نظم و امنیت رقابت ها داشتند و شاهد میزبانی خوب اندیمشک از این رویداد بین المللی هستیم.

قرار است سالن شهید سروندی اندیمشک بعدازظهر امروز(پنج شنبه) رسما با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار خوزستان در جریان رقابت های جام تختی افتتاح شود.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.